Ga door naar hoofdinhoud

Repareer je spullen

Recht op reparatie

Onderdelen & Gereedschap

Inleiding

In deze handleiding zullen we de batterij van de Toshiba Chromebook 2 vervangen. Veel problemen omtrent vermogen worden bij de Toshiba Chromebook 2 veroorzaakt door de batterij. Het verwijderen van een kapotte batterij en het vervangen van de kapotte batterij voor een nieuwe zal ervoor zorgen dat de batterij weer een tijdje goed functionerend vooruit kan.

  1. Verwijder alle externe toestellen van de Toshiba Chromebook 2.
    • Verwijder alle externe toestellen van de Toshiba Chromebook 2.

  2. Klap de Toshiba Chromebook 2 dicht en draai deze om, zodat de onderkant van de laptop naar boven wijst en de labels aan de onderkant leesbaar zijn.
    • Klap de Toshiba Chromebook 2 dicht en draai deze om, zodat de onderkant van de laptop naar boven wijst en de labels aan de onderkant leesbaar zijn.

  3. Verwijder de acht zichtbare 8.25 mm lange Phillips schroeven met behulp van een Phillips #0 schroevendraaier. Verwijder de acht zichtbare 8.25 mm lange Phillips schroeven met behulp van een Phillips #0 schroevendraaier.
    • Verwijder de acht zichtbare 8.25 mm lange Phillips schroeven met behulp van een Phillips #0 schroevendraaier.

  4. Nintendo Switch-kits

    Een snelle oplossing die je weer mee laat doen

    Koop Switchkits

    Nintendo Switch-kits

    Koop Switchkits
  5. Verwijder, met behulp van de Phillips #0 schroevendraaier, twee verborgen 8.25 mm lange Phillips schroeven die onder de rubberen sluitingen aan de achterkant zitten (tegenover de scharnieren). De rubberen sluitingen zitten vastgelijmd op hun plek, dus je zult deze omhoog moeten peuteren met een spudger of een andere wriktool.
    • Verwijder, met behulp van de Phillips #0 schroevendraaier, twee verborgen 8.25 mm lange Phillips schroeven die onder de rubberen sluitingen aan de achterkant zitten (tegenover de scharnieren).

    • De rubberen sluitingen zitten vastgelijmd op hun plek, dus je zult deze omhoog moeten peuteren met een spudger of een andere wriktool.

  6. Verwijder het achterste paneel door deze op te tillen bij de twee nabijgelegen hoeken.
    • Verwijder het achterste paneel door deze op te tillen bij de twee nabijgelegen hoeken.

  7. Verwijder, met behulp van de Phillips #0 schroevendraaier, de vier 2 mm lange Phillips schroeven die de batterij op z'n plek houden. Verwijder, met behulp van de Phillips #0 schroevendraaier, de vier 2 mm lange Phillips schroeven die de batterij op z'n plek houden.
    • Verwijder, met behulp van de Phillips #0 schroevendraaier, de vier 2 mm lange Phillips schroeven die de batterij op z'n plek houden.

  8. Druk de witte klem omlaag en trek de draden uit het contact om de batterij van het moederbord los te koppelen. Druk de witte klem omlaag en trek de draden uit het contact om de batterij van het moederbord los te koppelen.
    • Druk de witte klem omlaag en trek de draden uit het contact om de batterij van het moederbord los te koppelen.

  9. Verwijder de batterij door deze voorzichtig op te tillen vanaf de onderste hoeken.
    • Verwijder de batterij door deze voorzichtig op te tillen vanaf de onderste hoeken.

Conclusie

Om je toestel in elkaar te zetten, volg je deze instructies in omgekeerde volgorde.

100%

Begin met vertalen ›

Foster Chaney

Lid sinds: 08-10-15

686 Reputatie

1 Handleiding geschreven

Team

IUPUI, Team 1-3, Hagerty Fall 2015 Lid van IUPUI, Team 1-3, Hagerty Fall 2015

IUPUI-HAGERTY-F15S1G3

5 Leden

does the cb30-b-103 battery also work with the cb30-b-104 series?

henrikahlberg94 - Antwoord

I had four screws holding down battery.

When re-installing cover, don’t get confused. There are two holes under rubber feet on side CLOSEST TO HINGES. These do not accept the two screws - put them on side AWAY FROM HINGES.

Bill Brasier - Antwoord

Good instructions, my chrome is back to normal again .

Alexander Slaven - Antwoord

Many thanks but now there’s no curser! What do I do?

Chris in UK

Chris Tighe - Antwoord

Voeg opmerking toe

Weergavestatistieken:

Afgelopen 24 uren: 3

Afgelopen 7 dagen: 20

Afgelopen 30 dagen: 126

Altijd: 26,042