Ga door naar hoofdinhoud

Repareer je spullen

Recht op reparatie

Onderdelen & Gereedschap

Inleiding

Deze handleiding duurt niet lang, maar is essentieel voor het voorbereiden en uitvoeren van enige reparatie. Het verwijderen van de batterij zorgt ervoor dat er geen schade ontstaat vanwege kortsluiting.

  1. Verwijder de twee rubberen kussen van de onderkant (tegenover de scharnieren) met behulp van de kleine plasticen openingstool. Verwijder de twee rubberen kussen van de onderkant (tegenover de scharnieren) met behulp van de kleine plasticen openingstool.
    • Verwijder de twee rubberen kussen van de onderkant (tegenover de scharnieren) met behulp van de kleine plasticen openingstool.

  2. Verwijder de tien 7.1 mm lange schroeven met behulpp van een Phillips #1 schroevendraaier. Verwijder de tien 7.1 mm lange schroeven met behulpp van een Phillips #1 schroevendraaier.
    • Verwijder de tien 7.1 mm lange schroeven met behulpp van een Phillips #1 schroevendraaier.

  3. Maak de achterste cover los door deze met een plastic openingstool op verschillende plekken rondom het gehele toestel omhoog te wrikken.
    • Maak de achterste cover los door deze met een plastic openingstool op verschillende plekken rondom het gehele toestel omhoog te wrikken.

    • Er zijn bepaalde gebieden langs alle kanten van de laptop die hierbij helpen.

    • Wees voorzichtig bij het omhoogwrikken en werk langzaam. Het zilveren, plastic frame rondom de grijze plasticen bodem is fragiel en kan makkelijk worden ingedeukt tijdens het wrikken.

  4. Nintendo Switch-kits

    Een snelle oplossing die je weer mee laat doen

    Koop Switchkits

    Nintendo Switch-kits

    Koop Switchkits
  5. Verwijder de achterste cover door deze aan beide kanten van het toestel rustig op te tillen. De kant waar je de rubberen kussens hebt verwijderd, is de kant waar de achterste cover het makkelijkst omhoog te tillen is.
    • Verwijder de achterste cover door deze aan beide kanten van het toestel rustig op te tillen.

    • De kant waar je de rubberen kussens hebt verwijderd, is de kant waar de achterste cover het makkelijkst omhoog te tillen is.

  6. Verwijder, met behulp van een kleine openingstool, de tape die de speakerkabel aan beide kanten aan de batterij bevestigt. Verwijder, met behulp van een kleine openingstool, de tape die de speakerkabel aan beide kanten aan de batterij bevestigt.
    • Verwijder, met behulp van een kleine openingstool, de tape die de speakerkabel aan beide kanten aan de batterij bevestigt.

  7. Verwijder, met behulp van een Phillips #1 schroevendraaier, de vier 3.2 mm lange Phillips schroeven die de batterij op z'n plek houden. Verwijder, met behulp van een Phillips #1 schroevendraaier, de vier 3.2 mm lange Phillips schroeven die de batterij op z'n plek houden.
    • Verwijder, met behulp van een Phillips #1 schroevendraaier, de vier 3.2 mm lange Phillips schroeven die de batterij op z'n plek houden.

  8. Om de kabel van het moederbord los te koppelen, duw je het platte einde van je spudger op het contact en trek je aan de kabel. Het van links naar rechts wiebelen van de kabelaansluiting kan helpen bij het voorzichtig losmaken van de aansluiting. Het van links naar rechts wiebelen van de kabelaansluiting kan helpen bij het voorzichtig losmaken van de aansluiting.
    • Om de kabel van het moederbord los te koppelen, duw je het platte einde van je spudger op het contact en trek je aan de kabel.

    • Het van links naar rechts wiebelen van de kabelaansluiting kan helpen bij het voorzichtig losmaken van de aansluiting.

  9. Verwijder de batterij door deze aan beide onderste hoeken weg te trekken. Wees voorzichtig en let erop dat je de kabel van de batterij onder de speakerkabel door beweegt.
    • Verwijder de batterij door deze aan beide onderste hoeken weg te trekken.

    • Wees voorzichtig en let erop dat je de kabel van de batterij onder de speakerkabel door beweegt.

Conclusie

100%

Begin met vertalen ›

varun kapadia

Lid sinds: 18-10-17

204 Reputatie

1 Handleiding geschreven

Team

USF Tampa, Team S1-G121, Cagle Fall 2017 Lid van USF Tampa, Team S1-G121, Cagle Fall 2017

USFT-CAGLE-F17S1G121

3 Leden

Voeg opmerking toe

Weergavestatistieken:

Afgelopen 24 uren: 0

Afgelopen 7 dagen: 2

Afgelopen 30 dagen: 15

Altijd: 580