Ga door naar hoofdinhoud

Repareer je spullen

Recht op reparatie

Onderdelen & Gereedschap

Inleiding

Het verwijderen van de achterkant is wellicht het makkelijkst deel van alle reparaties. Vergeet echter niet de twee schroeven die onder de rubberen kussentjes verstopt zitten!

Onderdelen

Geen onderdelen opgegeven.

  1. Verwijder de twee rubberen kussen van de onderkant (tegenover de scharnieren) met behulp van de kleine plasticen openingstool. Verwijder de twee rubberen kussen van de onderkant (tegenover de scharnieren) met behulp van de kleine plasticen openingstool.
    • Verwijder de twee rubberen kussen van de onderkant (tegenover de scharnieren) met behulp van de kleine plasticen openingstool.

  2. Verwijder de tien 7.1 mm lange schroeven met behulpp van een Phillips #1 schroevendraaier. Verwijder de tien 7.1 mm lange schroeven met behulpp van een Phillips #1 schroevendraaier.
    • Verwijder de tien 7.1 mm lange schroeven met behulpp van een Phillips #1 schroevendraaier.

  3. Nintendo Switch-kits

    Een snelle oplossing die je weer mee laat doen

    Koop Switchkits

    Nintendo Switch-kits

    Koop Switchkits
  4. Maak de achterste cover los door deze met een plastic openingstool op verschillende plekken rondom het gehele toestel omhoog te wrikken.
    • Maak de achterste cover los door deze met een plastic openingstool op verschillende plekken rondom het gehele toestel omhoog te wrikken.

    • Er zijn bepaalde gebieden langs alle kanten van de laptop die hierbij helpen.

    • Wees voorzichtig bij het omhoogwrikken en werk langzaam. Het zilveren, plastic frame rondom de grijze plasticen bodem is fragiel en kan makkelijk worden ingedeukt tijdens het wrikken.

  5. Verwijder de achterste cover door deze aan beide kanten van het toestel rustig op te tillen. De kant waar je de rubberen kussens hebt verwijderd, is de kant waar de achterste cover het makkelijkst omhoog te tillen is.
    • Verwijder de achterste cover door deze aan beide kanten van het toestel rustig op te tillen.

    • De kant waar je de rubberen kussens hebt verwijderd, is de kant waar de achterste cover het makkelijkst omhoog te tillen is.

Conclusie

Één andere persoon heeft deze handleiding voltooid.

100%

Begin met vertalen ›

Jillian Thomas

Lid sinds: 14-10-17

197 Reputatie

Team

USF Tampa, Team S1-G121, Cagle Fall 2017 Lid van USF Tampa, Team S1-G121, Cagle Fall 2017

USFT-CAGLE-F17S1G121

3 Leden

Voeg opmerking toe

Weergavestatistieken:

Afgelopen 24 uren: 1

Afgelopen 7 dagen: 1

Afgelopen 30 dagen: 8

Altijd: 147