Ga door naar hoofdinhoud

Repareer je spullen

Recht op reparatie

Winkel

Inleiding

Vooraf vereiste handleiding voor het verwijderen van het moederbord.

Deze handleiding omvat ook het verwijderen van de glazen achterkant. Het verwijderen van de glazen achterkant zal de kleefstrips die het op z'n plek houden onbruikbaar maken. Volg daarom de instructies van deze handleiding om de glazen achterkant weer te installeren.

Onderdelen

Geen onderdelen opgegeven.

  1. Gebruik de punt van je spudger om de kabelaansluitingen van de Bluetooth- en Wi-Fi-antenne los te koppelen van hun contacten op het moederbord. Gebruik de punt van je spudger om de kabelaansluitingen van de Bluetooth- en Wi-Fi-antenne los te koppelen van hun contacten op het moederbord. Gebruik de punt van je spudger om de kabelaansluitingen van de Bluetooth- en Wi-Fi-antenne los te koppelen van hun contacten op het moederbord.
    • Gebruik de punt van je spudger om de kabelaansluitingen van de Bluetooth- en Wi-Fi-antenne los te koppelen van hun contacten op het moederbord.

  2. Gebruik het platte einde van je spudger om de thuisknopaansluiting los te koppelen. Gebruik het platte einde van je spudger om de thuisknopaansluiting los te koppelen.
    • Gebruik het platte einde van je spudger om de thuisknopaansluiting los te koppelen.

  3. Gebruik het platte einde van je spudger om de kabel van de schermmodule van het moederbord los te koppelen. Gebruik het platte einde van je spudger om de kabel van de schermmodule van het moederbord los te koppelen.
    • Gebruik het platte einde van je spudger om de kabel van de schermmodule van het moederbord los te koppelen.

  4. Koppel de kabelaansluiting van de oorstukspeakermodule los van het moederbord. Koppel de kabelaansluiting van de oorstukspeakermodule los van het moederbord.
    • Koppel de kabelaansluiting van de oorstukspeakermodule los van het moederbord.

  5. Til de camerakant van het moederbord op om deze van het schermframe te scheiden. Het kan nodig zijn dat je wat lintkabels uit de weg houdt terwijl je het moederbord omhoog tilt. Als het moederbord niet makkelijk omhoog te tillen is, check je nog eens of alle kabel los zijn gekoppeld en of je bord niet vastzit achter andere lintkabels.
    • Til de camerakant van het moederbord op om deze van het schermframe te scheiden.

    • Het kan nodig zijn dat je wat lintkabels uit de weg houdt terwijl je het moederbord omhoog tilt. Als het moederbord niet makkelijk omhoog te tillen is, check je nog eens of alle kabel los zijn gekoppeld en of je bord niet vastzit achter andere lintkabels.

    • Verwijder het moederbord nog niet volledig—het is nog steeds met het dochterbord verbonden door middel van een lintkabel die aan de onderkant van het moederbord vast zit.

  6. Gebruik het platte einde van een spudger om de lintkabelaansluiting van het dochterbord uit het contact aan de onderkant van het moederbord los te koppelen. Gebruik het platte einde van een spudger om de lintkabelaansluiting van het dochterbord uit het contact aan de onderkant van het moederbord los te koppelen.
    • Gebruik het platte einde van een spudger om de lintkabelaansluiting van het dochterbord uit het contact aan de onderkant van het moederbord los te koppelen.

Conclusie

Om je toestel weer in elkaar te zetten, volg je deze instructies in omgekeerde volgorde. Gebruik deze handleiding om de glazen achterkant weer te installeren.

100%

Begin met vertalen ›

Evan Noronha

Lid sinds: 05-02-15

202.037 Reputatie

Team

iFixit Lid van iFixit

Community

135 Leden

Voeg opmerking toe

Weergavestatistieken:

Afgelopen 24 uren: 0

Afgelopen 7 dagen: 1

Afgelopen 30 dagen: 8

Altijd: 823