Ga door naar hoofdinhoud

Repareer je spullen

Recht op reparatie

Onderdelen & Gereedschap

Inleiding

De Galaxy S10 heeft een hybride SIM-kaarthouder. Het losmaken van deze houder biedt de mogelijkheid om de nano SIM-kaart te vervangen of om een MicroSD kaart of een tweede nano SIM-kaart toe te voegen (in sommige modellen).

Onderdelen

Geen onderdelen opgegeven.

  1. Steek een SIM-kaart verwijdertool, bitje, of een rechtgevouwen paperclip in het kleine gat op de SIM-kaarthouder, die je kunt vinden aan de bovenkant van de telefoon naast de plasticen antenneband. Als je je tool in het andere kleine gat hebt gestoken, hoef je je geen zorgen te maken - de microfoon en de pakking aldaar zijn niet heel kwetsbaar. Zet stevige druk om de SIM-kaarthouder los te krijgen.
    • Steek een SIM-kaart verwijdertool, bitje, of een rechtgevouwen paperclip in het kleine gat op de SIM-kaarthouder, die je kunt vinden aan de bovenkant van de telefoon naast de plasticen antenneband.

    • Als je je tool in het andere kleine gat hebt gestoken, hoef je je geen zorgen te maken - de microfoon en de pakking aldaar zijn niet heel kwetsbaar.

    • Zet stevige druk om de SIM-kaarthouder los te krijgen.

    • Verwijder de SIM-kaarthouder.

    • Zorg, bij het opnieuw inbrengen van de SIM-kaart, dat je de kaart goed positioneert ten opzichte van de kaarthouder.

  2. Nintendo Switch-kits

    Een snelle oplossing die je weer mee laat doen

    Koop Switchkits

    Nintendo Switch-kits

    Koop Switchkits
Conclusie

Één andere persoon heeft deze handleiding voltooid.

100%

Begin met vertalen ›

Arthur Shi

Lid sinds: 03-01-18

115.605 Reputatie

Team

iFixit Lid van iFixit

Community

123 Leden

Voeg opmerking toe

Weergavestatistieken:

Afgelopen 24 uren: 25

Afgelopen 7 dagen: 233

Afgelopen 30 dagen: 983

Altijd: 10,460