Ga door naar hoofdinhoud

Repareer je spullen

Recht op reparatie

Onderdelen & Gereedschap

Inleiding

Vooraf vereiste handleiding voor het verwijderen van het bovenste midframe van de Samsung Galaxy S10+ die de oplaadspoel bevat.

Onderdelen

Geen onderdelen opgegeven.

  1. Verwijder de negen 4 mm Phillips schroeven die het bovenste midframe aan de telefoon bevestigen.
    • Verwijder de negen 4 mm Phillips schroeven die het bovenste midframe aan de telefoon bevestigen.

  2. Het midframe wordt nog steeds vastgehouden door een aantal plasticen klemmen aan de zijkanten. Steek de punt van een spudger in de uitsparing aan de rechterkant van het midframe, dichtbij de Bixbyknop.
    • Het midframe wordt nog steeds vastgehouden door een aantal plasticen klemmen aan de zijkanten.

    • Steek de punt van een spudger in de uitsparing aan de rechterkant van het midframe, dichtbij de Bixbyknop.

    • Hef de spudger lichtjes omhoog om het midframe los te maken van de telefoon.

  3. Essentiële Electronica Toolkit

    Kleine toolkit. Grote dromen.

    Shop Toolkits

    Essentiële
    Electronica
    Toolkit

    Shop Toolkits
  4. Steek de punt van een spudger in de uitsparing aan de linkerzijde van de telefoon, dichtbij de aan-/uitknop. Hef je spudger omhoog om ook hier het midframe los te maken van de telefoon.
    • Steek de punt van een spudger in de uitsparing aan de linkerzijde van de telefoon, dichtbij de aan-/uitknop.

    • Hef je spudger omhoog om ook hier het midframe los te maken van de telefoon.

  5. Til het midframe vanuit de bovenste hoeken uit de telefoon omhoog en verwijder deze in zijn geheel.
Conclusie

100%

Begin met vertalen ›

Arthur Shi

Lid sinds: 03-01-18

105.375 Reputatie

Team

iFixit Lid van iFixit

Community

114 Leden

Voeg opmerking toe

Weergavestatistieken:

Afgelopen 24 uren: 0

Afgelopen 7 dagen: 0

Afgelopen 30 dagen: 2

Altijd: 52