Ga door naar hoofdinhoud

Inleiding

Vooraf vereiste handleiding voor het verwijderen van het midframe van je Moto G4 om zo toegang te krijgen tot de binnenkant van je toestel.

Onderdelen

Geen onderdelen opgegeven.

  1. Steek een nagel of een spudger in de inkeping aan de onderkant van de telefoon, dichtbij de oplaadpoort. Kantel of wrik je tool op voorzichtige wijze om zo een kleine opening tussen de achterste behuizing en de body van de telefoon te creëren. Schuif je tool, als deze eenmaal in de opening tussen de achterste behuizing en de body van de telefoon zit, om de hoek heen om de behuizing los te maken uit de plastic klemmen die het aan de telefoon bevestigen.
    • Steek een nagel of een spudger in de inkeping aan de onderkant van de telefoon, dichtbij de oplaadpoort.

    • Kantel of wrik je tool op voorzichtige wijze om zo een kleine opening tussen de achterste behuizing en de body van de telefoon te creëren.

    • Schuif je tool, als deze eenmaal in de opening tussen de achterste behuizing en de body van de telefoon zit, om de hoek heen om de behuizing los te maken uit de plastic klemmen die het aan de telefoon bevestigen.

  2. Schuif je tool langs de gehele buitenkant van de telefoon om de behuizing uit alle klemmen los te maken. Schuif je tool langs de gehele buitenkant van de telefoon om de behuizing uit alle klemmen los te maken.
    • Schuif je tool langs de gehele buitenkant van de telefoon om de behuizing uit alle klemmen los te maken.

  3. Zorg dat je tool lichtjes onder de behuizing blijft zitten en schuif deze vervolgens langs de bovenste hoeken. Blijf, indien dit nodig is, de behuizing aan alle kanten omhoog wrikken totdat de achterste behuizing van de telefoon los komt. Blijf, indien dit nodig is, de behuizing aan alle kanten omhoog wrikken totdat de achterste behuizing van de telefoon los komt.
    • Zorg dat je tool lichtjes onder de behuizing blijft zitten en schuif deze vervolgens langs de bovenste hoeken.

    • Blijf, indien dit nodig is, de behuizing aan alle kanten omhoog wrikken totdat de achterste behuizing van de telefoon los komt.

  4. Verwijder de achterste behuizing. Om de achterste behuizing weer te installeren, breng je deze op de juiste plek boven de telefoon en druk je deze aan alle kanten aan totdat je voelt dat alle klemmen rondom de behuizing zich weer vastklikken.
    • Verwijder de achterste behuizing.

    • Om de achterste behuizing weer te installeren, breng je deze op de juiste plek boven de telefoon en druk je deze aan alle kanten aan totdat je voelt dat alle klemmen rondom de behuizing zich weer vastklikken.

  5. Duw om de MicroSD- en SIM-kaarten uit de telefoon te werpen en te verwijderen (indien deze geïnstalleerd zijn). Duw om de MicroSD- en SIM-kaarten uit de telefoon te werpen en te verwijderen (indien deze geïnstalleerd zijn). Duw om de MicroSD- en SIM-kaarten uit de telefoon te werpen en te verwijderen (indien deze geïnstalleerd zijn).
    • Duw om de MicroSD- en SIM-kaarten uit de telefoon te werpen en te verwijderen (indien deze geïnstalleerd zijn).

  6. Gebruik een spudger om de rubberen cover over de aansluiting van de flits van de camera omhoog te wrikken. Gebruik een spudger om de rubberen cover over de aansluiting van de flits van de camera omhoog te wrikken.
    • Gebruik een spudger om de rubberen cover over de aansluiting van de flits van de camera omhoog te wrikken.

  7. Verwijder de rubberen cover.
    • Verwijder de rubberen cover.

  8. Gebruik een spudger om de aansluiting van de cameraflits los te koppelen door deze in een rechte beweging omhoog te duwen. Gebruik een spudger om de aansluiting van de cameraflits los te koppelen door deze in een rechte beweging omhoog te duwen.
    • Gebruik een spudger om de aansluiting van de cameraflits los te koppelen door deze in een rechte beweging omhoog te duwen.

  9. Gebruik een T3 Torx-schroevendraaier om de negentien identieke 3.1 mm lange schroeven, die het midframe bevestigen, te verwijderen.
    • Gebruik een T3 Torx-schroevendraaier om de negentien identieke 3.1 mm lange schroeven, die het midframe bevestigen, te verwijderen.

  10. Steek een spudger in de linker bovenhoek onder het midframe en draai deze voorzichtig om om het midframe van de body van de telefoon te scheiden.
    • Steek een spudger in de linker bovenhoek onder het midframe en draai deze voorzichtig om om het midframe van de body van de telefoon te scheiden.

  11. Verwijder het midframe.
    • Verwijder het midframe.

Conclusie

en nl

100%

Begin met vertalen ›

Jeff Suovanen

Lid sinds: 06-08-13

358.058 Reputatie

Team

iFixit Lid van iFixit

Community

137 Leden

0 Opmerkingen

Voeg opmerking toe

Weergavestatistieken:

Afgelopen 24 uren: 0

Afgelopen 7 dagen: 0

Afgelopen 30 dagen: 0

Altijd: 49