Ga door naar hoofdinhoud

Repareer je spullen

Recht op reparatie

Winkel

Inleiding

Het bereiken van de RAM voor reparaties is vrij gemakkelijk en vereist weinig demontage.

  1. Verwijder de volgende tien schroeven die de onderste behuizing aan de bovenste behuizing bevestigen:

    • Drie 13.5 mm (14.1 mm) lange Phillips schroeven.

    • Zeven 3 mm lange Phillips schroeven.

    • Let er bij het verwijderen van deze schroeven op dat ze met een lichte hoek uit de laptop komen. Het is de bedoeling dat je ze op eenzelfde wijze terugschroeft.

  2. SLA DE UPGRADE OVER

    Bespaar door het te repareren met een alles-in-één kit.

    Koop iPhone-reparatiekits

    SLA DE UPGRADE OVER

    Koop iPhone-reparatiekits
  3. Til de onderste behuizing met beide handen omhoog vanaf de ventilatieopening om deze zodoende los te maken uit de twee klemmen die deze aan de bovenste behuizing bevestigen.
    • Til de onderste behuizing met beide handen omhoog vanaf de ventilatieopening om deze zodoende los te maken uit de twee klemmen die deze aan de bovenste behuizing bevestigen.

    • Verwijder de onderste behuizing en leg deze weg.

  4. Maak de klemmen aan beide zijden van de RAM-chip los door deze tegelijkertijd naar buiten en weg van de RAM te duwen. Deze klemmen vergrendelen de RAM-chip. Bij het losmaken van de klemmen zou je een klikgeluid moeten horen. Nadat de RAM-chip naar boven is gekomen, kun je deze direct uit het contact trekken.
    • Maak de klemmen aan beide zijden van de RAM-chip los door deze tegelijkertijd naar buiten en weg van de RAM te duwen.

    • Deze klemmen vergrendelen de RAM-chip. Bij het losmaken van de klemmen zou je een klikgeluid moeten horen.

    • Nadat de RAM-chip naar boven is gekomen, kun je deze direct uit het contact trekken.

    • Herhaal dit proces bij een eventuele tweede RAM-chip.

Conclusie

100%

Begin met vertalen ›

Step 3

Could not get ram to lock in correctly. Verified twice that it was the correct part but when installed i get a beeping sound on reboot and nothing else. Any suggestions?

Mark Nunes - Antwoord

Has ANYONE decided to hotrod the ram by upgrading it to 16gig? It says not to do it but doesn't say WHY. And with mine already running an SSD. I want to hot rod this baby as much as possible. I don't mind the 8gig that it has now but I do video work and could use the extra 8gig's.

Jeffrey Collins - Antwoord

According to this, the CPUs in the Mid2010 MBP only support up to 8 GB

2.66 Ghz i7: http://ark.intel.com/products/43560/Inte...

casthle -

@Jeffrey no you cant hotrod those macbooks, the only one that can be hotrod in macbook pro range is the mid 2010 13in 2,4ghz duo core which is what i have and 2 minutes ago i have successfully upgraded to 16gb with no problems, yet to try out performance but it will be much better than the 4gbs i had previously.

Tye Nguyen - Antwoord

Voeg opmerking toe

Weergavestatistieken:

Afgelopen 24 uren: 12

Afgelopen 7 dagen: 65

Afgelopen 30 dagen: 303

Altijd: 139,603