Ga door naar hoofdinhoud

Repareer je spullen

Recht op reparatie

Onderdelen & Gereedschap

Inleiding

Verwijder de onderste behuizing om toegang te krijgen tot de meeste binnenste onderdelen van je MacBook Pro.

  1. Verwijder de volgende tien schroeven die de onderste behuizing aan de bovenste behuizing bevestigen:

    • Drie 13.5 mm (14.1 mm) lange Phillips schroeven.

    • Zeven 3 mm lange Phillips schroeven.

    • Let er bij het verwijderen van deze schroeven op dat ze met een lichte hoek uit de laptop komen. Het is de bedoeling dat je ze op eenzelfde wijze terugschroeft.

  2. Nintendo Switch-kits

    Een snelle oplossing die je weer mee laat doen

    Koop Switchkits

    Nintendo Switch-kits

    Koop Switchkits
  3. Til de onderste behuizing met beide handen omhoog vanaf de ventilatieopening om deze zodoende los te maken uit de twee klemmen die deze aan de bovenste behuizing bevestigen.
    • Til de onderste behuizing met beide handen omhoog vanaf de ventilatieopening om deze zodoende los te maken uit de twee klemmen die deze aan de bovenste behuizing bevestigen.

    • Verwijder de onderste behuizing en leg deze weg.

Conclusie

100%

Begin met vertalen ›

For re-assembly, tilt the screw driver slightly at an angle tangent to the case's edge when screwing in the seven 3 mm Phillips screws. Screw the 13 mm screws directly downward. This should ensure better thread engagement.

Matthew Adler - Antwoord

Another method for insuring screws end up on the right thread is to turn the screw in reverse (anti-clockwise) to begin with until you feel a click, then you'll know the screw has fallen into the thread correctly and you can drive it home clockwise.

John Ward - Antwoord

Voeg opmerking toe

Weergavestatistieken:

Afgelopen 24 uren: 0

Afgelopen 7 dagen: 13

Afgelopen 30 dagen: 74

Altijd: 26,471