Ga door naar hoofdinhoud

Repareer je spullen

Recht op reparatie

Winkel

Inleiding

Vooraf vereiste handleiding voor de harde schijf.

Onderdelen

Geen onderdelen opgegeven.

  1. Verwijder de twee Phillips schroeven die de beugel van de harde schijf aan de bovenste behuizing bevestigen.
    • Verwijder de twee Phillips schroeven die de beugel van de harde schijf aan de bovenste behuizing bevestigen.

    • Deze schroeven zitten vast aan en horen bij de beugel van de harde schijf.

  2. Til de bevestigingsbeugel uit de bovenste behuizing.
    • Til de bevestigingsbeugel uit de bovenste behuizing.

  3. OPEN ALLE TABBLADEN

    RAM-upgradekits voor Mac

    Koop kits

    Genoeg RAM
    voor al je tabbladen

    Koop kits
  4. Til de harde schijf op aan de treklip en trek deze uit het chassis. Let hierbij op dat e de kabel die de harde schijf aan de computer verbindt niet kapot trekt of anderszins beschadigt.
    • Til de harde schijf op aan de treklip en trek deze uit het chassis. Let hierbij op dat e de kabel die de harde schijf aan de computer verbindt niet kapot trekt of anderszins beschadigt.

  5. Verwijder de kabel van de harde schijf door de connector in een rechte beweging uit de harde schijf te trekken. Verwijder de kabel van de harde schijf door de connector in een rechte beweging uit de harde schijf te trekken.
    • Verwijder de kabel van de harde schijf door de connector in een rechte beweging uit de harde schijf te trekken.

Conclusie

100%

Begin met vertalen ›

Voeg opmerking toe

Weergavestatistieken:

Afgelopen 24 uren: 0

Afgelopen 7 dagen: 0

Afgelopen 30 dagen: 6

Altijd: 462