Ga door naar hoofdinhoud

Inleiding

Het loskoppelen van de batterijaansluiting. Vooraf vereiste handleiding.

Gereedschap

Onderdelen

Geen onderdelen opgegeven.

  1. Let op: voor sommige reparaties (eg. harde schijf) is het niet noodzakelijk de batterij te verwijderen. Toch wordt het altijd aangeraden aangezien je hiermee voorkomt dat je apparaat per ongeluk kortsluiting maakt op het moederbord. Wees, als je de batterij niet verwijdert, voorzichtig aangezien sommige delen van het moederbord geladen kunnen zijn. Gebruik de platte kant van een spudger om de batterijaansluiting uit het contact op het logic board omhoog te duwen.
    • Let op: voor sommige reparaties (eg. harde schijf) is het niet noodzakelijk de batterij te verwijderen. Toch wordt het altijd aangeraden aangezien je hiermee voorkomt dat je apparaat per ongeluk kortsluiting maakt op het moederbord. Wees, als je de batterij niet verwijdert, voorzichtig aangezien sommige delen van het moederbord geladen kunnen zijn.

    • Gebruik de platte kant van een spudger om de batterijaansluiting uit het contact op het logic board omhoog te duwen.

    • Het is vaak handig om de batterijaansluiting om de beurt via beide zijden omhoog te duwen, zodat je de aansluiting als het ware uit het contact laat "lopen".

  2. Buig de batterijkabel lichtjes weg van het contact op het logic board om te voorkomen dat deze tijdens de reparatie per ongeluk contact maakt.
    • Buig de batterijkabel lichtjes weg van het contact op het logic board om te voorkomen dat deze tijdens de reparatie per ongeluk contact maakt.

Conclusie

en nl

100%

Begin met vertalen ›

0 Opmerkingen

Voeg opmerking toe

Weergavestatistieken:

Afgelopen 24 uren: 0

Afgelopen 7 dagen: 0

Afgelopen 30 dagen: 0

Altijd: 564