Ga door naar hoofdinhoud

Repareer je spullen

Recht op reparatie

Winkel

Inleiding

Deze handleiding is een interne prive-handleiding en wordt gebruikt als vooraf vereiste handleiding.

Onderdelen

Geen onderdelen opgegeven.

  1. Verwijder de twee Phillips schroeven die de beugel van de harde schijf aan de bovenste behuizing bevestigen. Deze schroeven zijn vastgemaakt aan en horen bij de beugel van de harde schijf.
    • Verwijder de twee Phillips schroeven die de beugel van de harde schijf aan de bovenste behuizing bevestigen.

    • Deze schroeven zijn vastgemaakt aan en horen bij de beugel van de harde schijf.

    • Til de bevestigingsbeugel uit de bovenste behuizing.

  2. Til de harde schijf door middel van de treklip uit het chassis en wees daarbij voorzichtig dat je de kabel die de harde schijf aan de computer bevestigt niet scheurt of anderszins beschadigt.
    • Til de harde schijf door middel van de treklip uit het chassis en wees daarbij voorzichtig dat je de kabel die de harde schijf aan de computer bevestigt niet scheurt of anderszins beschadigt.

  3. Verwijder de kabel van de harde schijf door de connector in een rechte beweging weg te trekken van de harde schijf. Verwijder de kabel van de harde schijf door de connector in een rechte beweging weg te trekken van de harde schijf.
    • Verwijder de kabel van de harde schijf door de connector in een rechte beweging weg te trekken van de harde schijf.

Conclusie

100%

Begin met vertalen ›

Voeg opmerking toe

Weergavestatistieken:

Afgelopen 24 uren: 0

Afgelopen 7 dagen: 1

Afgelopen 30 dagen: 3

Altijd: 525