Ga door naar hoofdinhoud

Repareer je spullen

Recht op reparatie

Winkel

Inleiding

Vooraf vereiste handleiding.

Onderdelen

Geen onderdelen opgegeven.

  1. Gebruik een spudger of een pincet om de drie AirPort-antennekabels in een rechte beweging uit hun contacten op het AirPort-bord omhoog te duwen.
    • Gebruik een spudger of een pincet om de drie AirPort-antennekabels in een rechte beweging uit hun contacten op het AirPort-bord omhoog te duwen.

    • De punten van de kabelaansluitingen zijn erg fragiel. Wees dus voorzichtig en zorg dat je enkel de aansluiting en niet het contact of de kabel omhoog trekt.

    • Om de aansluiting weer aan te sluiten, positioneer je de aansluiting voorzichtig over het contact en druk je deze stevig naar beneden met het platte einde van je spudger.

  2. Gebruik de punt van een spudger om de kabelaansluiting van de camera in de richting van de ventilator en uit het contact op het logic board te duwen.
    • Gebruik de punt van een spudger om de kabelaansluiting van de camera in de richting van de ventilator en uit het contact op het logic board te duwen.

    • Zorg dat je parallel aan het bord duwt, eerst aan de ene kant en dan aan de andere kant, zodat je de aansluiting als het ware uit het contact "laat lopen". Duw absoluut niet omhoog, aangezien je dan het contact zult beschadigen.

  3. SLA DE UPGRADE OVER

    Bespaar door het te repareren met een alles-in-één kit.

    Shop iPhone Fix Kits

    SLA DE UPGRADE OVER

    Shop iPhone Fix Kits
  4. Steek het platte einde van een spudger onder de rubberen cover van het koellichaam die op de rechter ventilator ligt. Schuif je spudger onder de lange zijde van de cover en scheid deze van de lijm die het aan de laptop bevestigt. Til de cover op en kantel deze naar achteren zodat je de kabels eronder kunt bereiken.
    • Steek het platte einde van een spudger onder de rubberen cover van het koellichaam die op de rechter ventilator ligt.

    • Schuif je spudger onder de lange zijde van de cover en scheid deze van de lijm die het aan de laptop bevestigt.

    • Til de cover op en kantel deze naar achteren zodat je de kabels eronder kunt bereiken.

  5. Gebruik je vingers om de AirPort-/Camerakabels van de ventilator omhoog te trekken. De kabels zitten aan de ventilator vastgemaakt dus peuter deze voorzichtig los om te voorkomen dat je ze zomaar kapot trekt. Trek de kabels tot slot voorzichtig uit de plastic kabelgoot in de laptop.
    • Gebruik je vingers om de AirPort-/Camerakabels van de ventilator omhoog te trekken.

    • De kabels zitten aan de ventilator vastgemaakt dus peuter deze voorzichtig los om te voorkomen dat je ze zomaar kapot trekt.

    • Trek de kabels tot slot voorzichtig uit de plastic kabelgoot in de laptop.

Conclusie

Één andere persoon heeft deze handleiding voltooid.

100%

Begin met vertalen ›

Brett Hartt

Lid sinds: 12-04-10

118.214 Reputatie

Team

iFixit Lid van iFixit

Community

128 Leden

Voeg opmerking toe

Weergavestatistieken:

Afgelopen 24 uren: 0

Afgelopen 7 dagen: 0

Afgelopen 30 dagen: 0

Altijd: 902