Ga door naar hoofdinhoud

Repareer je spullen

Recht op reparatie

Onderdelen & Gereedschap

Inleiding

Vooraf vereiste handleiding.

Onderdelen

Geen onderdelen opgegeven.

  1. Gebruik het platte einde van een spudger om de lintkabelaansluiting van de AirPort/Bluetooth-module uit het contact op het logic board omhoog te duwen.
    • Gebruik het platte einde van een spudger om de lintkabelaansluiting van de AirPort/Bluetooth-module uit het contact op het logic board omhoog te duwen.

  2. Trek de kabel van de camera voorzichtig uit het contact op het logic voard.
    • Trek de kabel van de camera voorzichtig uit het contact op het logic voard.

    • Trek de kabel van de camera parallel aan het oppervlakte van het logic board. Als je deze kabel omhoog trekt, beschadig je mogelijk de kabel of het logic board zelf.

  3. Duw de lintkabel van de AirPort/Bluetooth-module uit de weg en peuter de camerakabel los van het kleefmiddel dat het aan de subwoofer en de beugel van de AirPort/Bluetooth-module bevestigt. Begeleid de camerakabel weg onder de vinger die de kabel vasthoudt en die in de beugel van de AirPort/Bluetooth-module is verwerkt.
    • Duw de lintkabel van de AirPort/Bluetooth-module uit de weg en peuter de camerakabel los van het kleefmiddel dat het aan de subwoofer en de beugel van de AirPort/Bluetooth-module bevestigt.

    • Begeleid de camerakabel weg onder de vinger die de kabel vasthoudt en die in de beugel van de AirPort/Bluetooth-module is verwerkt.

  4. Nintendo Switch-kits

    Een snelle oplossing die je weer mee laat doen

    Koop Switchkits

    Nintendo Switch-kits

    Koop Switchkits
  5. Gebruik de punt van een spudger om de antenne-aansluiting, die het dichtst bij het logic board zit, uit het contact op het AirPort/Bluetooth-bord omhoog te duwen. Begeleid de antennekabel weg onder de klem die in de beugel van de AirPort/Bluetooth-module verwerkt is.
    • Gebruik de punt van een spudger om de antenne-aansluiting, die het dichtst bij het logic board zit, uit het contact op het AirPort/Bluetooth-bord omhoog te duwen.

    • Begeleid de antennekabel weg onder de klem die in de beugel van de AirPort/Bluetooth-module verwerkt is.

  6. Koppel de resterende drie antennekabelaansluitingen met behulp van de methode die in de vorige stap is uitgelegd. Begeleid de kabels weg uit de inkepingen die in de beugel van de AirPort/Bluetooth-module gesneden zijn.
    • Koppel de resterende drie antennekabelaansluitingen met behulp van de methode die in de vorige stap is uitgelegd.

    • Begeleid de kabels weg uit de inkepingen die in de beugel van de AirPort/Bluetooth-module gesneden zijn.

  7. Verwijder de volgende vijf schroeven:
    • Verwijder de volgende vijf schroeven:

    • Twee 10.3 mm lange Phillips schroeven

    • Twee 3.1 mm lange Phillips schroeven

    • Eén 5 mm lange Phillips schroef

  8. Trek de AirPort/Bluetooth-module en de subwoofer omhoog richting het midden van de zijkant van de optische schijf totdat deze van elkaar loskomen.
    • Trek de AirPort/Bluetooth-module en de subwoofer omhoog richting het midden van de zijkant van de optische schijf totdat deze van elkaar loskomen.

  9. Verwijder de AirPort/Bluetooth-module en wees daarbij voorzichtig voor de kwetsbare antenne-aansluiting in de buurt van de hoek van de bovenste behuizing.
    • Verwijder de AirPort/Bluetooth-module en wees daarbij voorzichtig voor de kwetsbare antenne-aansluiting in de buurt van de hoek van de bovenste behuizing.

Conclusie

Één andere persoon heeft deze handleiding voltooid.

100%

Begin met vertalen ›

Voeg opmerking toe

Weergavestatistieken:

Afgelopen 24 uren: 0

Afgelopen 7 dagen: 1

Afgelopen 30 dagen: 3

Altijd: 969