Ga door naar hoofdinhoud

Repareer je spullen

Recht op reparatie

Onderdelen & Gereedschap

Inleiding

Het loskoppelen van de batterijaansluiting. Interne vooraf vereiste handleiding.

Onderdelen

Geen onderdelen opgegeven.

  1. Gebruik de voor- of achterkant van een spudger om de batterijaansluiting uit het contact op het moederbord omhoog te wrikken. Het is handig om de aansluiting aan beide kanten omhoog te wrikken zodat deze als het ware vanzelf uit het contact "loopt". Wees wel voorzichtig bij de hoeken van de aansluitigen, aangezien deze makkelijk kunnen breken.
    • Gebruik de voor- of achterkant van een spudger om de batterijaansluiting uit het contact op het moederbord omhoog te wrikken.

    • Het is handig om de aansluiting aan beide kanten omhoog te wrikken zodat deze als het ware vanzelf uit het contact "loopt". Wees wel voorzichtig bij de hoeken van de aansluitigen, aangezien deze makkelijk kunnen breken.

  2. Nintendo Switch-kits

    Een snelle oplossing die je weer mee laat doen

    Koop Switchkits

    Nintendo Switch-kits

    Koop Switchkits
  3. Buig de kabel van de batterij weg van het contact op het logic board zodat het niet per ongeluk contact kan maken met het contact terwijl je aan het werk bent.
    • Buig de kabel van de batterij weg van het contact op het logic board zodat het niet per ongeluk contact kan maken met het contact terwijl je aan het werk bent.

Conclusie

100%

Begin met vertalen ›

Voeg opmerking toe

Weergavestatistieken:

Afgelopen 24 uren: 0

Afgelopen 7 dagen: 0

Afgelopen 30 dagen: 1

Altijd: 2,258