Ga door naar hoofdinhoud

Repareer je spullen

Recht op reparatie

Winkel

Inleiding

Vooraf vereiste handleiding.

  1. Verwijder de plastic bescherming die aan het contactbord van de batterij is bevestigd.
    • Verwijder de plastic bescherming die aan het contactbord van de batterij is bevestigd.

  2. Verwijder de volgende schroeven die het connectorbord van de batterij aan het logic board bevestigen:
    • Verwijder de volgende schroeven die het connectorbord van de batterij aan het logic board bevestigen:

    • Twee 2.8 mm lange T6 Torx-schroeven

    • Eén 7.0 mm lange T6 Torx geschouderde schroef

  3. SLA DE UPGRADE OVER

    Bespaar door het te repareren met een alles-in-één kit.

    Koop iPhone-reparatiekits

    SLA DE UPGRADE OVER

    Koop iPhone-reparatiekits
  4. Gebruik een pincet om de kleine plastic bescherming bij de rechter onderhoek van het connectorbord van de batterij te verwijderen. Gebruik een pincet om de kleine plastic bescherming bij de rechter onderhoek van het connectorbord van de batterij te verwijderen.
    • Gebruik een pincet om de kleine plastic bescherming bij de rechter onderhoek van het connectorbord van de batterij te verwijderen.

  5. Verwijder de breedkop 6.4 mm lange T6 Torx-schroef die de batterijaansluiting aan de logic boardmodule bevestigt.
    • Verwijder de breedkop 6.4 mm lange T6 Torx-schroef die de batterijaansluiting aan de logic boardmodule bevestigt.

  6. Til het connectorbord van de batterij voorzichtig omhoog en weg van het logic board. Het wordt aangeraden om de batterijkabels lichtjes uit de weg te duwen om het board zodat het niet in de weg komt te zitten.
    • Til het connectorbord van de batterij voorzichtig omhoog en weg van het logic board.

    • Het wordt aangeraden om de batterijkabels lichtjes uit de weg te duwen om het board zodat het niet in de weg komt te zitten.

    • Haal het bord en de kabels echter niet te ver weg, aangezien je hiermee schade riskeert.

Conclusie

100%

Begin met vertalen ›

Voeg opmerking toe

Weergavestatistieken:

Afgelopen 24 uren: 1

Afgelopen 7 dagen: 1

Afgelopen 30 dagen: 1

Altijd: 175