Ga door naar hoofdinhoud

Repareer je spullen

Recht op reparatie

Winkel

Onderdelen

Geen onderdelen opgegeven.

  1. Gebruik het platte einde van een spudger om de trackpadaansluiting in een rechte beweging uit het contact op het logic board omhoog te duwen. Gebruik het platte einde van een spudger om de trackpadaansluiting in een rechte beweging uit het contact op het logic board omhoog te duwen.
    • Gebruik het platte einde van een spudger om de trackpadaansluiting in een rechte beweging uit het contact op het logic board omhoog te duwen.

  2. Til de kabel van het trackpad omhoog van de batterij en maak deze daarmee los van de lijm die het op de batterij bevestigt. Wees voorzichtig dat je de kabel hierbij niet beschadigt. Als de kabel niet gemakkelijk loskomt, dien dan wat warmte toe met een iOpener, warmtepistool of een föhn om de lijm te verzachten en probeer het dan nog eens.
    • Til de kabel van het trackpad omhoog van de batterij en maak deze daarmee los van de lijm die het op de batterij bevestigt.

    • Wees voorzichtig dat je de kabel hierbij niet beschadigt. Als de kabel niet gemakkelijk loskomt, dien dan wat warmte toe met een iOpener, warmtepistool of een föhn om de lijm te verzachten en probeer het dan nog eens.

  3. Peuter, indien nodig, de zwarte tape over de kabelaansluiting van het trackpad los. Gebruik het einde van een spudger om de bevestigingsklem op de ZIF-aansluiting omhoog te klappen. Gebruik het einde van een spudger om de bevestigingsklem op de ZIF-aansluiting omhoog te klappen.
    • Peuter, indien nodig, de zwarte tape over de kabelaansluiting van het trackpad los.

    • Gebruik het einde van een spudger om de bevestigingsklem op de ZIF-aansluiting omhoog te klappen.

  4. Trek de trackpadkabel in een rechte beweging uit het ZIF-contact op het controlebord van het trackpad. Zorg dat je, bij het weer in elkaar zetten van je toestel, de sluitklem van het contact omhoog klapt en open zet voordat je de kabel in het contact steekt.
    • Trek de trackpadkabel in een rechte beweging uit het ZIF-contact op het controlebord van het trackpad.

    • Zorg dat je, bij het weer in elkaar zetten van je toestel, de sluitklem van het contact omhoog klapt en open zet voordat je de kabel in het contact steekt.

  5. Verwijder de enkele 3.7 mm lange T5 Torx-schroef die het batterijbord aan de bovenste behuizing bevestigt.
    • Verwijder de enkele 3.7 mm lange T5 Torx-schroef die het batterijbord aan de bovenste behuizing bevestigt.

Conclusie

en nl

100%

Begin met vertalen ›

Sam Goldheart

Lid sinds: 18-10-12

436.600 Reputatie

Team

iFixit Lid van iFixit

Community

134 Leden

Why remove the screw in step 5?

Ari Cooper - Davis - Antwoord

Yes @sam , why should you remove the screw in step 5? Is this a mistake?

lmdehaas - Antwoord

Step 5: Remove the single 3.7 mm T5 Torx screw.

Step 6: Re-screw single 3.7 mm T5 Torx screw.

David Grabowski - Antwoord

Voeg opmerking toe

Weergavestatistieken:

Afgelopen 24 uren: 0

Afgelopen 7 dagen: 1

Afgelopen 30 dagen: 2

Altijd: 1,653