Ga door naar hoofdinhoud

Inleiding

Vooraf vereiste handleiding voor het vervangen van de trackpadkabel in een MacBook Air uit 2019.

  1. Schuif je openingsplectrum op voorzichtige wijze onder de trackpadkabel om deze te scheiden van de lijm die het aan de bovenste behuizing bevestigt. Als je moeite hebt met het scheiden van de lijm kun je ervoor kiezen om het wat te verwarmen met een iOpener of een föhn om zo de lijm te verzachten. Als je moeite hebt met het scheiden van de lijm kun je ervoor kiezen om het wat te verwarmen met een iOpener of een föhn om zo de lijm te verzachten.
    • Schuif je openingsplectrum op voorzichtige wijze onder de trackpadkabel om deze te scheiden van de lijm die het aan de bovenste behuizing bevestigt.

    • Als je moeite hebt met het scheiden van de lijm kun je ervoor kiezen om het wat te verwarmen met een iOpener of een föhn om zo de lijm te verzachten.

  2. Gebruik het platte einde van je spudger om de kleine sluitklem op de ZIF-aansluiting van het trackpad omhoog te duwen. Schuif de trackpadkabel uit het contact. Schuif de trackpadkabel uit het contact.
    • Gebruik het platte einde van je spudger om de kleine sluitklem op de ZIF-aansluiting van het trackpad omhoog te duwen.

    • Schuif de trackpadkabel uit het contact.

  3. Schuif je openingsplectrum op voorzichtige wijze onder de trackpadkabel om deze te scheiden van de lijm die het aan de batterij bevestigt. Als je moeite hebt met het loskrijgen van de kabel kun je deze een beetje verwarmen met een iOpener of een föhn. Wees hierbij wel voorzichtig dat je de batterij niet oververhit.
    • Schuif je openingsplectrum op voorzichtige wijze onder de trackpadkabel om deze te scheiden van de lijm die het aan de batterij bevestigt.

    • Als je moeite hebt met het loskrijgen van de kabel kun je deze een beetje verwarmen met een iOpener of een föhn. Wees hierbij wel voorzichtig dat je de batterij niet oververhit.

Conclusie

en nl

100%

Begin met vertalen ›

Adam O'Camb

Lid sinds: 11-04-15

142.328 Reputatie

Team

iFixit Lid van iFixit

Community

137 Leden

0 Opmerkingen

Voeg opmerking toe

Weergavestatistieken:

Afgelopen 24 uren: 0

Afgelopen 7 dagen: 0

Afgelopen 30 dagen: 2

Altijd: 42