Ga door naar hoofdinhoud

Inleiding

Vooraf vereiste handleiding om het logic board en de daaraan bevestigde onderdelen uit het chassis van de Mac mini te schuiven.

  1. Pak de stroomkabel vast en til deze omhoog om deze van het logic board los te koppelen. Indien nodig kun je de aansluiting ietwat heen en weer bewegen om deze makkelijker uit het contact los te krijgen.
    • Pak de stroomkabel vast en til deze omhoog om deze van het logic board los te koppelen. Indien nodig kun je de aansluiting ietwat heen en weer bewegen om deze makkelijker uit het contact los te krijgen.

  2. Til de aansluiting van het LED-indicatielicht in een rechte beweging omhoog om deze uit het contact op het logic board los te krijgen. Zorg dat je niet onder het contact zelf wrikt, aangezien je hiermee riskeert het logic board zelf te beschadigen.
    • Til de aansluiting van het LED-indicatielicht in een rechte beweging omhoog om deze uit het contact op het logic board los te krijgen.

    • Zorg dat je niet onder het contact zelf wrikt, aangezien je hiermee riskeert het logic board zelf te beschadigen.

  3. Gebruik een T10 Torx-schroevendraaier om de twee 7.5 mm lange schroeven, die het logic board bevestigen, te verwijderen. Gebruik een T10 Torx-schroevendraaier om de twee 7.5 mm lange schroeven, die het logic board bevestigen, te verwijderen.
    • Gebruik een T10 Torx-schroevendraaier om de twee 7.5 mm lange schroeven, die het logic board bevestigen, te verwijderen.

  4. In deze stap zul je het logic board los duwen uit de klemmen die het aan het frame bevestigen. Duw enkel op de aangegeven plekken. Doe je dit niet, dan riskeer je de fragiele koelbladen te beschadigen. Plaats je duimen aan beide kanten van de uitlaatopening, over de schroefgaten in de ventilator. Duw deze stevig in de richting van de poorten totdat het logic board los komt uit de klemmen en uit de Mac mini begint te schuiven.
    • In deze stap zul je het logic board los duwen uit de klemmen die het aan het frame bevestigen. Duw enkel op de aangegeven plekken. Doe je dit niet, dan riskeer je de fragiele koelbladen te beschadigen.

    • Plaats je duimen aan beide kanten van de uitlaatopening, over de schroefgaten in de ventilator.

    • Duw deze stevig in de richting van de poorten totdat het logic board los komt uit de klemmen en uit de Mac mini begint te schuiven.

  5. Schuif het logic board uit de behuizing. Zorg dat je de dunne kabel van het LED-indicatorlicht uit de weg houdt bij het weer installeren van het logic board. Zo voorkom je dat deze beschadigd raakt.
Conclusie

en nl

100%

Begin met vertalen ›

Jeff Suovanen

Lid sinds: 06-08-13

357.437 Reputatie

Team

iFixit Lid van iFixit

Community

136 Leden

0 Opmerkingen

Voeg opmerking toe

Weergavestatistieken:

Afgelopen 24 uren: 0

Afgelopen 7 dagen: 0

Afgelopen 30 dagen: 0

Altijd: 116