Skip to main content

Introduction

Vooraf vereiste handleiding.

Parts

No parts specified.

  1. Verwijder de 2.6 mm lange T6 schroef die de beugel op de SATA-aansluiting bevestigt.
    • Verwijder de 2.6 mm lange T6 schroef die de beugel op de SATA-aansluiting bevestigt.

  2. Verwijder de beugel op de SATA-kabelaansluiting. Verwijder de beugel op de SATA-kabelaansluiting.
    • Verwijder de beugel op de SATA-kabelaansluiting.

  3. Gebruik het platte einde van je spudger om de SATA-kabelaansluiting uit het contact op het logic board omhoog te tillen. Gebruik het platte einde van je spudger om de SATA-kabelaansluiting uit het contact op het logic board omhoog te tillen.
    • Gebruik het platte einde van je spudger om de SATA-kabelaansluiting uit het contact op het logic board omhoog te tillen.

  4. Gebruik de punt van je spudger om de aansluiting van de IR-sensorkabel los te koppelen door deze in een rechte beweging uit het contact omhoog te duwen. Gebruik de punt van je spudger om de aansluiting van de IR-sensorkabel los te koppelen door deze in een rechte beweging uit het contact omhoog te duwen.
    • Gebruik de punt van je spudger om de aansluiting van de IR-sensorkabel los te koppelen door deze in een rechte beweging uit het contact omhoog te duwen.

  5. De volgende drie stappen zijn alleen van toepassing op Mac mini's met een PCIe SSD. Sla de volgende drie stappen over als je Mac mini enkel een harde schijf heeft.
    • De volgende drie stappen zijn alleen van toepassing op Mac mini's met een PCIe SSD. Sla de volgende drie stappen over als je Mac mini enkel een harde schijf heeft.

    • Verwijder de twee 2.6 mm lange T6 schroeven die de beugel van de PCIe SSD-kabel bevestigen.

  6. Verwijder de beugel van de PCIe SSD-kabel. Verwijder de beugel van de PCIe SSD-kabel.
    • Verwijder de beugel van de PCIe SSD-kabel.

  7. Til de aansluiting van de PCIe SSD uit het contact omhoog. Til de aansluiting van de PCIe SSD uit het contact omhoog.
    • Til de aansluiting van de PCIe SSD uit het contact omhoog.

  8. Verwijder de enkele 16 mm lange T6 schroef die het logic board bevestigt.
    • Verwijder de enkele 16 mm lange T6 schroef die het logic board bevestigt.

  9. Om het logic board te verwijderen, moet je de twee ronde pinnen van de "Mac mini Logic Board Verwijdertool" in de gaten die op de foto met rood gemarkeerd zijn schuiven. Als je je tool in welk ander gat van het logic board in brengt, riskeer je het bord permanent te beschadigen.
    • Om het logic board te verwijderen, moet je de twee ronde pinnen van de "Mac mini Logic Board Verwijdertool" in de gaten die op de foto met rood gemarkeerd zijn schuiven. Als je je tool in welk ander gat van het logic board in brengt, riskeer je het bord permanent te beschadigen.

    • Steek de "Mac mini Logic Board Verwijdertool" in de twee gaten die op de foto met rood gemarkeerd zijn. Zorg dat de pinnen contact maken met de behuizing onder het logic board voordat je verdergaat met de volgende stap.

  10. Trek de tool op voorzichtige wijze richting het I/O-bord. Het logic board en de I/O-bordmodule zouden lichtjes uit de buitenste behuizing moeten schuiven. Stop met wrikken als de verwijdertool contact maakt met de opening in de achterste behuizing. Verwijder de Mac mini Logic Board verwijdertool.
    • Trek de tool op voorzichtige wijze richting het I/O-bord. Het logic board en de I/O-bordmodule zouden lichtjes uit de buitenste behuizing moeten schuiven.

    • Stop met wrikken als de verwijdertool contact maakt met de opening in de achterste behuizing.

    • Verwijder de Mac mini Logic Board verwijdertool.

  11. Trek de kabelaansluiting van de DC-in in een rechte beweging uit het contact op het logic board. Trek de kabelaansluiting van de DC-in in een rechte beweging uit het contact op het logic board.
    • Trek de kabelaansluiting van de DC-in in een rechte beweging uit het contact op het logic board.

  12. Schuif de logic board-module op voorzichtige wijze uit de Mac mini. Houd hierbij rekening met de kabels die je mogelijk tegen kunt komen en kunt beschadigen tijdens het wegtrekken van het bord. Schuif de logic board-module op voorzichtige wijze uit de Mac mini. Houd hierbij rekening met de kabels die je mogelijk tegen kunt komen en kunt beschadigen tijdens het wegtrekken van het bord.
    • Schuif de logic board-module op voorzichtige wijze uit de Mac mini. Houd hierbij rekening met de kabels die je mogelijk tegen kunt komen en kunt beschadigen tijdens het wegtrekken van het bord.

Conclusion

One other person completed this guide.

Special thanks to these translators:

en nl

100%

Thomas Keulemans is helping us fix the world! Want to contribute?
Start translating ›

Sam Goldheart

Member since: 18-10-12

448.551 Reputation

547 Guides authored

Team

iFixit Member of iFixit

Community

146 Members

17.274 Guides authored

0 Comments

Add Comment

View Statistics:

Past 24 Hours: 0

Past 7 Days: 0

Past 30 Days: 0

All Time: 514