Ga door naar hoofdinhoud

Inleiding

Vooraf vereiste handleiding voor het loskoppelen van het logic board van een MacBook Air uit 2019.

Onderdelen

Geen onderdelen opgegeven.

  1. Gebruik een T3 Torx-schroevendraaier om de twee 1.4 mm lange schroeven die de beugel over de trackpadaansluiting bevestigen los te schroeven. Verwijder de beugel over de trackpadaansluiting.
    • Gebruik een T3 Torx-schroevendraaier om de twee 1.4 mm lange schroeven die de beugel over de trackpadaansluiting bevestigen los te schroeven.

    • Verwijder de beugel over de trackpadaansluiting.

  2. Gebruik het platte einde van een spudger om de kabelaansluiting van het trackpad uit het contact omhoog te duwen. Gebruik het platte einde van een spudger om de kabelaansluiting van het trackpad uit het contact omhoog te duwen.
    • Gebruik het platte einde van een spudger om de kabelaansluiting van het trackpad uit het contact omhoog te duwen.

  3. Schuif de punt van een spudger onder de speakerkabel en duw deze in een rechte beweging omhoog om de speaker los te koppelen. Als je de aansluiting los hebt gekoppeld, schuif je het platte einde van je spudger onder de kabel om deze te scheiden van de lijm die het aan het logic board bevestigt. Als je de aansluiting los hebt gekoppeld, schuif je het platte einde van je spudger onder de kabel om deze te scheiden van de lijm die het aan het logic board bevestigt.
    • Schuif de punt van een spudger onder de speakerkabel en duw deze in een rechte beweging omhoog om de speaker los te koppelen.

    • Als je de aansluiting los hebt gekoppeld, schuif je het platte einde van je spudger onder de kabel om deze te scheiden van de lijm die het aan het logic board bevestigt.

  4. Gebruik een T3 Torx-schroevendraaier om de twee 1.3 mm lange schroeven die de beugel over de USB-C poort aansluiting bevestigen los te schroeven. Verwijder de beugel over de USB-C poortaansluiting.
    • Gebruik een T3 Torx-schroevendraaier om de twee 1.3 mm lange schroeven die de beugel over de USB-C poort aansluiting bevestigen los te schroeven.

    • Verwijder de beugel over de USB-C poortaansluiting.

  5. Gebruik het platte einde van een spudger om de kabelaansluiting van de USB-C poort omhoog te duwen en deze uit het contact op het logic board te verwijderen. Gebruik het platte einde van een spudger om de kabelaansluiting van de USB-C poort omhoog te duwen en deze uit het contact op het logic board te verwijderen.
    • Gebruik het platte einde van een spudger om de kabelaansluiting van de USB-C poort omhoog te duwen en deze uit het contact op het logic board te verwijderen.

  6. Gebruik een spudger om de kleine sluitklem op de ZIF-aansluiting van de geluidskaartkabel omhoog te wippen. Schuif de kabel van de geluidskaart uit de ZIF-aansluiting. Schuif de kabel van de geluidskaart uit de ZIF-aansluiting.
    • Gebruik een spudger om de kleine sluitklem op de ZIF-aansluiting van de geluidskaartkabel omhoog te wippen.

    • Schuif de kabel van de geluidskaart uit de ZIF-aansluiting.

  7. Trek de zwarte tape die over de kabelaansluiting van de ventilator heen zit geplakt los.
    • Trek de zwarte tape die over de kabelaansluiting van de ventilator heen zit geplakt los.

  8. Gebruik de punt van je spudger om de sluitklem op de ZIF-aansluiting van de ventilatorkabel omhoog te duwen. Schuif de ZIF-aansluiting van de ventilatorkabel uit het contact. Schuif de ZIF-aansluiting van de ventilatorkabel uit het contact.
    • Gebruik de punt van je spudger om de sluitklem op de ZIF-aansluiting van de ventilatorkabel omhoog te duwen.

    • Schuif de ZIF-aansluiting van de ventilatorkabel uit het contact.

  9. Gebruik een T3 Torx-schroevendraaier om de twee 1.4 mm lange schroeven die de beugel over de antennekabel bevestigen te verwijderen. Verwijder de beugel van de antennekabel.
    • Gebruik een T3 Torx-schroevendraaier om de twee 1.4 mm lange schroeven die de beugel over de antennekabel bevestigen te verwijderen.

    • Verwijder de beugel van de antennekabel.

  10. Steek de punt van een spudger onder een van de antennekabels, zo dicht mogelijk bij de aansluiting. Duw de kabel vervolgens recht omhoog om de kabel los te koppelen. Herhaal dit bij de andere antennekabel. Herhaal dit bij de andere antennekabel.
    • Steek de punt van een spudger onder een van de antennekabels, zo dicht mogelijk bij de aansluiting. Duw de kabel vervolgens recht omhoog om de kabel los te koppelen.

    • Herhaal dit bij de andere antennekabel.

  11. Gebruik een T3 Torx-schroevendraaier om de twee 1.5 mm lange schroeven die de beugel over de schermkabelaansluiting bevestigen te verwijderen. Verwijder de beugel over de schermkabelaansluiting.
    • Gebruik een T3 Torx-schroevendraaier om de twee 1.5 mm lange schroeven die de beugel over de schermkabelaansluiting bevestigen te verwijderen.

    • Verwijder de beugel over de schermkabelaansluiting.

  12. Gebruik het platte einde van een spudger om de schermkabelaansluiting omhoog te duwen. Gebruik het platte einde van een spudger om de schermkabelaansluiting omhoog te duwen.
    • Gebruik het platte einde van een spudger om de schermkabelaansluiting omhoog te duwen.

Conclusie

en nl

94%

Begin met vertalen ›

Adam O'Camb

Lid sinds: 11-04-15

141.899 Reputatie

Team

iFixit Lid van iFixit

Community

137 Leden

0 Opmerkingen

Voeg opmerking toe

Weergavestatistieken:

Afgelopen 24 uren: 0

Afgelopen 7 dagen: 0

Afgelopen 30 dagen: 0

Altijd: 53