Ga door naar hoofdinhoud

Inleiding

Vervang de m.2 SSD van de Lenovo Yoga 710-14IKB.

  1. Zorg dat je toestel volledig is uitgeschakeld voordat je deze procedure start.
    • Zorg dat je toestel volledig is uitgeschakeld voordat je deze procedure start.

    • Gebruik een Torx T4 schroevendraaier om de negen 5 mm lange schroeven die de cover vasthouden los te schroeven.

    • Gebruik een Torx T4 schroevendraaier om de enkele 8 mm lange schroeven in het midden los te schroeven.

    • Zorg ervoor dat je de schroeven, bij het weer in elkaar zetten van je laptop, niet te strak aandraait aangezien je dan riskeert de plastic cover te breken.

  2. Gebruik je plastic openingstool om de cover omhoog en weg te duwen van de laptop. Begin hierbij aan een kant en ga door tot je rondom de gehele laptop bent geweest. De cover is groot en plat en is gemaakt van erg dun plastic. Zorg, aangezien het zo makkelijk breekt, dat je niet te hard duwt tijdens dit proces. De cover is groot en plat en is gemaakt van erg dun plastic. Zorg, aangezien het zo makkelijk breekt, dat je niet te hard duwt tijdens dit proces.
    • Gebruik je plastic openingstool om de cover omhoog en weg te duwen van de laptop. Begin hierbij aan een kant en ga door tot je rondom de gehele laptop bent geweest.

    • De cover is groot en plat en is gemaakt van erg dun plastic. Zorg, aangezien het zo makkelijk breekt, dat je niet te hard duwt tijdens dit proces.

  3. Gebruik een Phillips #00 (kruiskop) schroevendraaier om het 3 mm lange schroefje op de SSD los te draaien. Gebruik een Phillips #00 (kruiskop) schroevendraaier om het 3 mm lange schroefje op de SSD los te draaien.
    • Gebruik een Phillips #00 (kruiskop) schroevendraaier om het 3 mm lange schroefje op de SSD los te draaien.

  4. Gebruik je vingers op de SSD op te tillen. Trek de SSD vervolgens van het contact weg om deze uit de laptop te verwijderen. Gebruik je vingers op de SSD op te tillen. Trek de SSD vervolgens van het contact weg om deze uit de laptop te verwijderen.
    • Gebruik je vingers op de SSD op te tillen. Trek de SSD vervolgens van het contact weg om deze uit de laptop te verwijderen.

Conclusie

Om je laptop weer in elkaar te zetten volg je deze instructies in omgekeerde volgorde.

en nl

100%

Begin met vertalen ›

Grant Doerksen

Lid sinds: 17-04-17

918 Reputatie

Team

Cal Poly, Team S14-G5, Banghart Spring 2017 Lid van Cal Poly, Team S14-G5, Banghart Spring 2017

CPSU-BANGHART-S17S14G5

4 Leden

0 Opmerkingen

Voeg opmerking toe

Weergavestatistieken:

Afgelopen 24 uren: 4

Afgelopen 7 dagen: 53

Afgelopen 30 dagen: 168

Altijd: 8,127