Ga door naar hoofdinhoud

Repareer je spullen

Recht op reparatie

Onderdelen & Gereedschap

Inleiding

Gebruik deze handleiding om de batterij in je Lenovo Yoga 2 Pro te vervangen.

  1. Zorg dat de laptop is uitgeschakeld voordat je met deze procedure begint.
    • Zorg dat de laptop is uitgeschakeld voordat je met deze procedure begint.

    • Verwijder de elf iets meer dan een halve millimeter lange schroeven uit de achterkant van de laptop met behulp van een Phillips #00 schroevendraaier.

  2. Haal de achterste cover voorzichtig los uit de klemmen en til deze in z'n geheel van de laptop.
    • Haal de achterste cover voorzichtig los uit de klemmen en til deze in z'n geheel van de laptop.

  3. Nintendo Switch-kits

    Een snelle oplossing die je weer mee laat doen

    Koop Switchkits

    Nintendo Switch-kits

    Koop Switchkits
  4. Verwijder de vijf 0.8 mm lange schroeven rondom de batterij met behulp van een Phillips #00 schroevendraaier.
    • Verwijder de vijf 0.8 mm lange schroeven rondom de batterij met behulp van een Phillips #00 schroevendraaier.

  5. Koppel de zwarte batterijkabel los door beide kanten van de aansluiting vast te pakken met je vingers of een pincet en deze in de richting van de batterij te trekken.
    • Koppel de zwarte batterijkabel los door beide kanten van de aansluiting vast te pakken met je vingers of een pincet en deze in de richting van de batterij te trekken.

  6. Verwijder de batterij uit de computer. Verwijder de batterij uit de computer.
    • Verwijder de batterij uit de computer.

Conclusie

100%

Begin met vertalen ›

Thomas Simko

Lid sinds: 01-10-15

2.154 Reputatie

Team

Cal Poly, Team 12-14, Maness Fall 2015 Lid van Cal Poly, Team 12-14, Maness Fall 2015

CPSU-MANESS-F15S12G14

5 Leden

The cover does not come off “gently”- there are snaps all the way around that must be popped.

Colin Leitner - Antwoord

where do I buy a quality replacement battery?

I checked ebay and amazon, and there are a bunch of them. But I don’t know which one I should buy.

Thanks in advance.

Can Coin - Antwoord

Did you find a suitable replacement? I’m curious too - looks like prices are $60 or twice that. Worth paying more than bargain basement prices?

drwelby -

You can get a Lenovo replacement battery from Amazon. About US 46. Did it, replaced, but now machine says no battery installed! Have searched far and wide on the web, but haven’t found an answer. Lots of complaints that Lenovo and new battery don’t mix well. Still searching. BTW I bought the replacement per my comments above. It’s an exact match and they put black tap over the Lenovo name.

msalvatini - Antwoord

Might work with #00 Phillips driver (haven’t tried yet), but they sure look like mini Torx heads on mine (star shaped).

christian - Antwoord

Voeg opmerking toe

Weergavestatistieken:

Afgelopen 24 uren: 28

Afgelopen 7 dagen: 156

Afgelopen 30 dagen: 588

Altijd: 29,709