Ga door naar hoofdinhoud

Repareer je spullen

Recht op reparatie

Onderdelen & Gereedschap

Inleiding

Batterijen verliezen na verloop van tijd hun capaciteit om hun lading vast te houden en moeten worden vervangen als deze niet meer goed functioneren. Zorg dat je computer, voordat je met het verwijderen van de batterij begint, is uitgeschakeld en niet met een stroombron is verbonden.

  1. Zorg dat je eerst je computer uitschakelt!
    • Zorg dat je eerst je computer uitschakelt!

    • Verwijder alle twaalf 6 mm lange schroeven aan de achterkant van de laptop met behulp van een Phillips #1 schroevendraaier.

    • Gebruik hierbij veel druk om te voorkomen dat je de schroeven doordraait.

  2. Trek de achterste cover voorzichtig van de laptop af. Deze zou er gemakkelijk vanaf moeten komen. Trek de achterste cover voorzichtig van de laptop af. Deze zou er gemakkelijk vanaf moeten komen.
    • Trek de achterste cover voorzichtig van de laptop af. Deze zou er gemakkelijk vanaf moeten komen.

  3. Nintendo Switch-kits

    Een snelle oplossing die je weer mee laat doen

    Koop Switchkits

    Nintendo Switch-kits

    Koop Switchkits
  4. Koppel de batterij los van de computer. Trek niet te hard aan de batterijkabel, aangezien dit de batterijaansluiting van de laptop kan beschadigen.
    • Koppel de batterij los van de computer.

    • Trek niet te hard aan de batterijkabel, aangezien dit de batterijaansluiting van de laptop kan beschadigen.

  5. Verwijder alle vier de 6 mm lange schroeven uit de batterij met behulp van de Phillips #1 schroevendraaier.
    • Verwijder alle vier de 6 mm lange schroeven uit de batterij met behulp van de Phillips #1 schroevendraaier.

  6. Til de batterij uit de computer. Til de batterij uit de computer.
    • Til de batterij uit de computer.

Conclusie

100%

Begin met vertalen ›

Nicholas Hardy

Lid sinds: 20-01-15

332 Reputatie

1 Handleiding geschreven

Team

Cal Poly, Team 18-1, Maness Winter 2015 Lid van Cal Poly, Team 18-1, Maness Winter 2015

CPSU-MANESS-W15S18G1

5 Leden

Is it possible to replace the original battery with one that has a larger capacity? With this I mean if the original battery has 3700 mAh, can it be replaced by a battery with e.g. 5000 mAh?

Piet Sjonson - Antwoord

Perfect instructions. I took the battery out per Geek Squad instructions, put it back in but laptop is getting power as the charging light shows orange flashing like it is charging but won’t power up. Any ideas???

theaustinunplugged - Antwoord

I read in the instructions when I first did the replacement that it might require disconnecting once or twice at a particular charge state to allow the laptop to understand the charge level of the battery. I can’t find those instructions. Any ideas??

randy.sill - Antwoord

I installed the battery properly, my laptop recognizes it, and it charges perfectly fine while plugged into a power source.

The problem comes when I unplug the laptop from the power source and force it to use battery power. It runs for another ~25 seconds and then it powers off instantly with a loud "pop" noise.

I'm not sure what the problem could be. Are you able to provide me with any troubleshooting steps?

My laptop works perfectly fine with the Lenovo battery it came with 5 years ago, though its life is a lot shorter than it used to be.

Liam McLaughlin - Antwoord

I ordered and received the identical battery for my Y70 touch. Installed per instructions and does not acknowledge battery . Hover mouse over battery icon and reads “255% available plugged in” If I remove power adapter PC turns off.

Mark Vaessen - Antwoord

Voeg opmerking toe

Weergavestatistieken:

Afgelopen 24 uren: 41

Afgelopen 7 dagen: 262

Afgelopen 30 dagen: 1,318

Altijd: 75,410