Ga door naar hoofdinhoud

Repareer je spullen

Recht op reparatie

Onderdelen & Gereedschap

Inleiding

Deze handleiding toont je hoe je het achterste paneel van het toestel verwijdert.

Deze handleiding is ook een vooraf vereiste handleiding voor de vervanging van andere onderdelen.

Onderdelen

Geen onderdelen opgegeven.

    • Zorg dat je computer is uitgeschakeld en niet is verbonden met een stroombron, voordat je aan deze procedure begint.

    • Verwijder de enkele 7 mm lange Phillips #1 schroef die de optische schijf bevestigt.

    • Zorg dat je de schroeven voorzichtig opbergt aangezien je deze makkelijk kunt kwijtraken. We raden hiervoor het gebruik van een magnetische projectmat ten zeerste aan.

  1. Verwijder het beugeltje van de optische schijf door het frame van de laptop weg te trekken. Verwijder het beugeltje van de optische schijf door het frame van de laptop weg te trekken. Verwijder het beugeltje van de optische schijf door het frame van de laptop weg te trekken.
    • Verwijder het beugeltje van de optische schijf door het frame van de laptop weg te trekken.

  2. Nintendo Switch-kits

    Een snelle oplossing die je weer mee laat doen

    Koop Switchkits

    Nintendo Switch-kits

    Koop Switchkits
  3. Verwijder, met behulp van de Phillips #1 schroevendraaier, de twaalf schroeven rondom het achterste paneel uit de laptop. Verwijder, met behulp van de Phillips #1 schroevendraaier, de twaalf schroeven rondom het achterste paneel uit de laptop.
    • Verwijder, met behulp van de Phillips #1 schroevendraaier, de twaalf schroeven rondom het achterste paneel uit de laptop.

  4. Gebruik een openingstool om het achterste paneel eruit te wrikken. Gebruik een openingstool om het achterste paneel eruit te wrikken. Gebruik een openingstool om het achterste paneel eruit te wrikken.
    • Gebruik een openingstool om het achterste paneel eruit te wrikken.

  5. Verwijder het achterste paneel door deze omhoog en weg te trekken van de laptop. Verwijder het achterste paneel door deze omhoog en weg te trekken van de laptop. Verwijder het achterste paneel door deze omhoog en weg te trekken van de laptop.
    • Verwijder het achterste paneel door deze omhoog en weg te trekken van de laptop.

Conclusie

100%

Begin met vertalen ›

Anurag Deb

Lid sinds: 31-10-18

690 Reputatie

Één commentaar

How Is solved Twisted screw and broken inside the frame

For laptop ip520

mohsen JUVE - Antwoord

Voeg opmerking toe

Weergavestatistieken:

Afgelopen 24 uren: 5

Afgelopen 7 dagen: 44

Afgelopen 30 dagen: 191

Altijd: 2,653