Ga door naar hoofdinhoud

Repareer je spullen

Recht op reparatie

Onderdelen & Gereedschap

Inleiding

Gebruik deze handleiding om de batterij op een veilige manier uit je Lenovo Ideapad te verwijderen.

Ontlaad de batterij van je Lenovo Ideapad voordat je met deze procedure begint. Een geladen lithium-ion batterij kan een gevaarlijke en oncontroleerbare brand veroorzaken als deze per ongeluk wordt doorboord. Neem, als je batterij gezwollen is, de juiste voorzorgsmaatregelen.

    • Zorg dat je computer is uitgeschakeld en niet is verbonden met een stroombron, voordat je aan deze procedure begint.

    • Verwijder de enkele 7 mm lange Phillips #1 schroef die de optische schijf bevestigt.

    • Zorg dat je de schroeven voorzichtig opbergt aangezien je deze makkelijk kunt kwijtraken. We raden hiervoor het gebruik van een magnetische projectmat ten zeerste aan.

  1. Verwijder het beugeltje van de optische schijf door het frame van de laptop weg te trekken. Verwijder het beugeltje van de optische schijf door het frame van de laptop weg te trekken. Verwijder het beugeltje van de optische schijf door het frame van de laptop weg te trekken.
    • Verwijder het beugeltje van de optische schijf door het frame van de laptop weg te trekken.

  2. Verwijder, met behulp van de Phillips #1 schroevendraaier, de twaalf schroeven rondom het achterste paneel uit de laptop. Verwijder, met behulp van de Phillips #1 schroevendraaier, de twaalf schroeven rondom het achterste paneel uit de laptop.
    • Verwijder, met behulp van de Phillips #1 schroevendraaier, de twaalf schroeven rondom het achterste paneel uit de laptop.

  3. Nintendo Switch-kits

    Een snelle oplossing die je weer mee laat doen

    Koop Switchkits

    Nintendo Switch-kits

    Koop Switchkits
  4. Gebruik een openingstool om het achterste paneel eruit te wrikken. Gebruik een openingstool om het achterste paneel eruit te wrikken. Gebruik een openingstool om het achterste paneel eruit te wrikken.
    • Gebruik een openingstool om het achterste paneel eruit te wrikken.

  5. Verwijder het achterste paneel door deze omhoog en weg te trekken van de laptop. Verwijder het achterste paneel door deze omhoog en weg te trekken van de laptop. Verwijder het achterste paneel door deze omhoog en weg te trekken van de laptop.
    • Verwijder het achterste paneel door deze omhoog en weg te trekken van de laptop.

  6. Verwijder de vier 6 mm lange schroeven met behulp van een Phillips #1 schroevendraaier.
    • Verwijder de vier 6 mm lange schroeven met behulp van een Phillips #1 schroevendraaier.

  7. Koppel de batterijaansluiting los door deze parallel aan het moederbord in de richting van de batterij te trekken. Koppel de batterijaansluiting los door deze parallel aan het moederbord in de richting van de batterij te trekken.
    • Koppel de batterijaansluiting los door deze parallel aan het moederbord in de richting van de batterij te trekken.

  8. Verwijder de batterij.
    • Verwijder de batterij.

Conclusie

100%

Begin met vertalen ›

Anurag Deb

Lid sinds: 31-10-18

690 Reputatie

Voeg opmerking toe

Weergavestatistieken:

Afgelopen 24 uren: 31

Afgelopen 7 dagen: 222

Afgelopen 30 dagen: 895

Altijd: 10,570