Ga door naar hoofdinhoud

Repareer je spullen

Recht op reparatie

Onderdelen & Gereedschap

Inleiding

Deze handleiding leert je hoe je een kapotte batterij van je Lenovo Ideapad 110S-11IBR kunt verwijdere, zodat je een nieuwe batterij kunt plaatsen of om toegang te krijgen tot andere onderdelen.

Onderdelen

Geen onderdelen opgegeven.

  1. Zorg dat je toestel is uitgeschakeld voordat je met deze procedure begint.
    • Zorg dat je toestel is uitgeschakeld voordat je met deze procedure begint.

    • Schroef de elf 4 mm lange Phillips #0 schroeven aan de onderkant van de laptop los.

  2. Scheid het achterste paneel van de laptop met behulp van een plastic openingstool. Til het achterste paneel van het toestel.
    • Scheid het achterste paneel van de laptop met behulp van een plastic openingstool.

    • Til het achterste paneel van het toestel.

  3. Nintendo Switch-kits

    Een snelle oplossing die je weer mee laat doen

    Koop Switchkits

    Nintendo Switch-kits

    Koop Switchkits
  4. Verwijder de batterijaansluiting uit het contact door de kabel, met behulp van je vingers of een plastic openingstool, weg te trekken van het scharnier. Trek niet aan het contact zelf aangezien je in dat geval riskeert het moederbord te beschadigen.
    • Verwijder de batterijaansluiting uit het contact door de kabel, met behulp van je vingers of een plastic openingstool, weg te trekken van het scharnier.

    • Trek niet aan het contact zelf aangezien je in dat geval riskeert het moederbord te beschadigen.

    • Verwijder de twee stukken tape die de batterij vasthouden.

  5. Verwijder de vijf 4 mm lange Phillips schroeven die de batterij bevestigen.
    • Verwijder de vijf 4 mm lange Phillips schroeven die de batterij bevestigen.

  6. Til de batterij op en uit het toestel. Til de batterij op en uit het toestel.
    • Til de batterij op en uit het toestel.

Conclusie

100%

Begin met vertalen ›

Alex Daughters

Lid sinds: 20-09-17

354 Reputatie

Één commentaar

Great instructions but where can you by a replacement battery? I can’t find one anywhere.

Mark Thompson - Antwoord

Voeg opmerking toe

Weergavestatistieken:

Afgelopen 24 uren: 3

Afgelopen 7 dagen: 39

Afgelopen 30 dagen: 151

Altijd: 4,289