Ga door naar hoofdinhoud

Inleiding

Vrijwel alles dat vervangen zou kunnen worden in je Lenovo IdeaPad Flex 5-1570 bevindt zich onder het achterste paneel. Een beschadigd paneel is op zichzelf problematisch, maar kan ook leiden tot andere serieuze problemen als deze niet wordt vervangen. Het verwijderen van het achterste paneel is wat risicovol, maar als je de stappen in deze handleiding aandachtig volgt, moet het vrij makkelijk gaan.

  1. Verwijder de tien 5 mm lange Phillips #00 schroeven die het achterste paneel aan de laptop bevestigen. Verwijder de tien 5 mm lange Phillips #00 schroeven die het achterste paneel aan de laptop bevestigen.
    • Verwijder de tien 5 mm lange Phillips #00 schroeven die het achterste paneel aan de laptop bevestigen.

  2. Gebruik een spudger om de achterste behuizing, bij de twee uitsnedes voor de scharnieren, open te wrikken. Gebruik je plastic openingstool om de behuizing rondom de gehele laptop los te wrikken. Het is de bedoeling dat je de klemmen die de behuizing aan de laptop vastklemmen omhoog wrikt. Gebruik je plastic openingstool om de behuizing rondom de gehele laptop los te wrikken. Het is de bedoeling dat je de klemmen die de behuizing aan de laptop vastklemmen omhoog wrikt.
    • Gebruik een spudger om de achterste behuizing, bij de twee uitsnedes voor de scharnieren, open te wrikken.

    • Gebruik je plastic openingstool om de behuizing rondom de gehele laptop los te wrikken. Het is de bedoeling dat je de klemmen die de behuizing aan de laptop vastklemmen omhoog wrikt.

  3. Als je alle klemmen los hebt weten te krijgen, til je de achterste behuizing van de laptop af. Als je alle klemmen los hebt weten te krijgen, til je de achterste behuizing van de laptop af.
    • Als je alle klemmen los hebt weten te krijgen, til je de achterste behuizing van de laptop af.

Conclusie

en nl

100%

Begin met vertalen ›

Will Schafer

Lid sinds: 23-01-20

296 Reputatie

Team

Cal Poly, Team S2-G6, White Winter 2020 Lid van Cal Poly, Team S2-G6, White Winter 2020

CPSU-WHITE-W20S2G6

4 Leden

0 Opmerkingen

Voeg opmerking toe

Weergavestatistieken:

Afgelopen 24 uren: 1

Afgelopen 7 dagen: 10

Afgelopen 30 dagen: 51

Altijd: 860