Ga door naar hoofdinhoud

Repareer je spullen

Recht op reparatie

Winkel

Inleiding

Deze handleiding toont je hoe je de cover verwijdert. Dit is een vooraf vereiste handleiding die nodig is voor alle vervangingshandleidingen op deze pagina. Het kan ook handig zijn als je laptop vrij wilt maken van alle stof die mogelijk oververhitting veroorzaakt.

Onderdelen

Geen onderdelen opgegeven.

  1. Zorg dat je computer volledig is uitgeschakeld voordat je met deze procedure begint.
    • Zorg dat je computer volledig is uitgeschakeld voordat je met deze procedure begint.

    • Verwijder de acht 6 mm lange schroeven met behulp van een Phillips #0 schroevendraaier.

    • Verwijder de twee 11 mm lange schroeven met behulp van een Phillips #0 schroevendraaier.

    I have to know how long the pins are in the clips that hold the hinges in place. I don’t want to destroy my tablet.

    otlerelron - Antwoord

  2. OPEN ALLE TABBLADEN

    RAM-upgradekits voor Mac

    Koop kits

    Genoeg RAM
    voor al je tabbladen

    Koop kits
  3. Wrik de achterste cover van de laptop af door de plastic openingstool, bij het scharnier, tussen de behuizing en de laptop in in het toestel te steken. Schuif je openingstool langs de achterkant van de laptop en duw de cover, terwijl je dit doet, omhoog. Als het goed is, hoor je hierbij af en toe een klikgeluid, wat aangeeft dat de cover loskomt uit de klemmen waarin deze vastzit.
    • Wrik de achterste cover van de laptop af door de plastic openingstool, bij het scharnier, tussen de behuizing en de laptop in in het toestel te steken.

    • Schuif je openingstool langs de achterkant van de laptop en duw de cover, terwijl je dit doet, omhoog. Als het goed is, hoor je hierbij af en toe een klikgeluid, wat aangeeft dat de cover loskomt uit de klemmen waarin deze vastzit.

    • Verwijder de cover.

Conclusie

100%

Begin met vertalen ›

Demario Robinson

Lid sinds: 02-10-17

738 Reputatie

Team

USF Tampa, Team S1-G6, Thompson Fall 2017 Lid van USF Tampa, Team S1-G6, Thompson Fall 2017

USFT-THOMPSON-F17S1G6

3 Leden

Één commentaar

can someone please tell me where to find the back cover? i need to order it

angel etoile - Antwoord

Voeg opmerking toe

Weergavestatistieken:

Afgelopen 24 uren: 11

Afgelopen 7 dagen: 82

Afgelopen 30 dagen: 413

Altijd: 8,875