Ga door naar hoofdinhoud

Inleiding

Deze handleiding toont je hoe je de batterij van je toestel kunt vervangen. Het neemt je mee door het proces waarin je de achterkant verwijdert, de batterij losschroeft en de batterij loskoppelt van het toestel.

  1. Zorg dat je computer is uitgeschakeld en niet is aangesloten aan een stroombron voordat je verdergaat. Verwijder de dertien 9 mm lange Phillips #1 schroeven.
    • Zorg dat je computer is uitgeschakeld en niet is aangesloten aan een stroombron voordat je verdergaat.

    • Verwijder de dertien 9 mm lange Phillips #1 schroeven.

    • Wrik de achterkant los door middel van een plasticen openingstool, beginnend bij een van de hoeken.

    Attention ! Sur le mien, il faut après avoir retiré la vis au dessus de l’étiquette blanche, faire coulisser le lecteur dvd vers l’extérieur (la vis le maintenait en place).

    Une fois celui-ci retiré apparaissent les 3 dernières vis à retirer pour pouvoir retirer le boitier inférieur sans souci.

    Dominique ENET - Antwoord

  2. Verwijder de twee 9 mm lange Phillips #1 schroeven die de batterij vasthouden.
    • Verwijder de twee 9 mm lange Phillips #1 schroeven die de batterij vasthouden.

  3. Koppel de kabelaansluiting van de batterij los van het moederbord. Verwijder de batterij uit het toestel. Verwijder de batterij uit het toestel.
    • Koppel de kabelaansluiting van de batterij los van het moederbord.

    • Verwijder de batterij uit het toestel.

Conclusie

en nl

100%

Begin met vertalen ›

Saddam Alsinai

Lid sinds: 18-10-17

660 Reputatie

Team

UW Tacoma, Team S3-G4, Liner Fall 2017 Lid van UW Tacoma, Team S3-G4, Liner Fall 2017

UWT-LINER-F17S3G4

4 Leden

7 Opmerkingen

Informative except , you didn’t mention the three screws underneath the DVD drive. The DVD drive must be removed first before you can remove the 3 additional screws.

Clarey Ryan - Antwoord

I agree Clare! I didn’t see those either! Very frustrating at first! Thanks for the lead Clare!

Daniel Jansen - Antwoord

Just cannot see where theres 13 screws got 11 cant see anything under or near the Drive clare.

charlie.bansj - Antwoord

Easy to follow

Hugo Jhuboo - Antwoord

I unscrew everything but to open it, it gets stuck in the middle….. i am afraid to pull hard…..

djerro - Antwoord

Thus the media in the laptop remains as it is?

shradha patil - Antwoord

brand new out of the box and it is frozen……..how can I get this returned

Karen Galib - Antwoord

Voeg opmerking toe

Weergavestatistieken:

Afgelopen 24 uren: 16

Afgelopen 7 dagen: 108

Afgelopen 30 dagen: 488

Altijd: 35,868