Skip to main content

Introduction

In deze handleiding wordt beschreven hoe u de behuizing en het rubberen van de luidspreker verwijdert. Deze gids markeert ook de eerste stappen om toegang te krijgen tot de batterij, luidsprekers, printplaten, enz. van de JBL Flip 4.

Parts

No parts specified.

  1. Steek het plastic openingsgereedschap in de spleet tussen het deksel en de rubberen rug met de aan/uit knop. Wrik de behuizing los, te beginnen met de zijkant zonder de volume- en bluetooth-knoppen. Bij het loswrikken van de behuizing maken de zes clips (drie langs elke kant van de rubberen rug) die de hoes aan de luidspreker bevestigen klikkende geluiden.
    • Steek het plastic openingsgereedschap in de spleet tussen het deksel en de rubberen rug met de aan/uit knop.

    • Wrik de behuizing los, te beginnen met de zijkant zonder de volume- en bluetooth-knoppen.

    • Bij het loswrikken van de behuizing maken de zes clips (drie langs elke kant van de rubberen rug) die de hoes aan de luidspreker bevestigen klikkende geluiden.

    • Pas op dat u de clips aan de kant van de knoppen niet beschadigt, wrik voorzichtig open.

    • Trek het deksel eraf met uw duimen.

  2. Verwijder vier 13 mm JIS #0-schroeven waarmee de rubberen rug aan de luidspreker is bevestigd, aan beide zijden van de binnenkant van de luidspreker. Gebruik het plastic openingsgereedschap om de clips los te maken die het centrale deel van de rubberen rug vasthouden. Wrik het ene uiteinde van de rubberen rug weg met je duimen en deze zou dan los moeten komen.
    • Verwijder vier 13 mm JIS #0-schroeven waarmee de rubberen rug aan de luidspreker is bevestigd, aan beide zijden van de binnenkant van de luidspreker.

    • Gebruik het plastic openingsgereedschap om de clips los te maken die het centrale deel van de rubberen rug vasthouden.

    • Wrik het ene uiteinde van de rubberen rug weg met je duimen en deze zou dan los moeten komen.

    • Het loswrikken van de rubberen rug wat moeilijk gaan.

    • De speakers zijn sterke magneten. Houd ze uit de buurt van andere gevoelige elektronica.

Conclusion

Volg deze instructies in omgekeerde volgorde om uw apparaat weer in elkaar te zetten.

6 other people completed this guide.

Special thanks to these translators:

en nl

100%

Toon Konings is helping us fix the world! Want to contribute?
Start translating ›

Philip Pang

Member since: 08-10-18

1.049 Reputation

4 Guides authored

Team

Cal Poly, Team S4-G3, White Fall 2018 Member of Cal Poly, Team S4-G3, White Fall 2018

CPSU-WHITE-F18S4G3

4 Members

27 Guides authored

0 Comments

Add Comment

View Statistics:

Past 24 Hours: 11

Past 7 Days: 38

Past 30 Days: 158

All Time: 8,182