Ga door naar hoofdinhoud

Repareer je spullen

Recht op reparatie

Winkel

Inleiding

Gebruik deze handleiding om de achterste behuizing van je Huawei P9 Lite te vervangen.

Onderdelen

Geen onderdelen opgegeven.

  1. Gebruik een openingsplectrum om de achterste behuizing uit de klemmen los te maken. Begin hiervoor in een van de onderste hoeken. Schuif je plectrum tegen de klok in rondom de telefoon en wrik de plastic klemmen een voor een open.
    • Gebruik een openingsplectrum om de achterste behuizing uit de klemmen los te maken. Begin hiervoor in een van de onderste hoeken.

    • Schuif je plectrum tegen de klok in rondom de telefoon en wrik de plastic klemmen een voor een open.

  2. Er bevindt zich lijm onder de achterste behuizing die de achterste behuizing aan de batterij en de metalen plaat boven in de telefoon bevestigt.
    • Er bevindt zich lijm onder de achterste behuizing die de achterste behuizing aan de batterij en de metalen plaat boven in de telefoon bevestigt.

    • Wees voorzichtig in de buurt van de flexkabel die zich aan de rechterkant van het toestel bevindt.

    • Roteer je openingsplectrum om de achterste behuizing weg te duwen en deze los te maken van de lijm die het vasthoudt.

  3. Als de achterste behuizing los is gekomen van de lijm, kun je deze verder met de hand verwijderen.
    • Als de achterste behuizing los is gekomen van de lijm, kun je deze verder met de hand verwijderen.

Conclusie

100%

Begin met vertalen ›

Dominik Schnabelrauch

Lid sinds: 23-11-16

85.654 Reputatie

Team

iFixit Lid van iFixit

Community

135 Leden

Voeg opmerking toe

Weergavestatistieken:

Afgelopen 24 uren: 4

Afgelopen 7 dagen: 23

Afgelopen 30 dagen: 113

Altijd: 22,881