Ga door naar hoofdinhoud

Inleiding

Gebruik deze handleiding om de luidspreker van je Huawei P8 Lite te vervangen.

  1. Gebruik een openingstool en begin met het vanaf de onderkant omhoog wrikken van de achterste behuizing van je Huawei P8 Lite. Gebruik een openingstool en begin met het vanaf de onderkant omhoog wrikken van de achterste behuizing van je Huawei P8 Lite.
    • Gebruik een openingstool en begin met het vanaf de onderkant omhoog wrikken van de achterste behuizing van je Huawei P8 Lite.

  2. Er bevinden zich klemmen rondom het midframe die de achterste behuizing op z'n plek houden. Verlos de behuizing uit alle klemmen met behulp van je openingstool. Als de behuizing uit alle klemmen los is gemaakt, verwijder je de achterste behuizing uit het toestel. Als de achterste behuizing nog steeds niet volledig los komt, is de kans groot dat deze nog steeds vast zit achter een aantal van de klemmen.
    • Er bevinden zich klemmen rondom het midframe die de achterste behuizing op z'n plek houden. Verlos de behuizing uit alle klemmen met behulp van je openingstool.

    • Als de behuizing uit alle klemmen los is gemaakt, verwijder je de achterste behuizing uit het toestel.

    • Als de achterste behuizing nog steeds niet volledig los komt, is de kans groot dat deze nog steeds vast zit achter een aantal van de klemmen.

  3. Gebruik een pincet om de garantiesticker, welke over een schroef rechtsonderin je telefoon is geplaatst, te verwijderen.
    • Gebruik een pincet om de garantiesticker, welke over een schroef rechtsonderin je telefoon is geplaatst, te verwijderen.

  4. Verwijder de vier Torx T5-schroeven die het onderste gedeelte van de luidspreker bevestigen.
    • Verwijder de vier Torx T5-schroeven die het onderste gedeelte van de luidspreker bevestigen.

    • Verwijder de drie zilveren Phillips #00-schroeven die het bovenste gedeelte van de luidspreker bevestigen.

  5. Verwijder de luidspreker op voorzichtige wijze.
    • Verwijder de luidspreker op voorzichtige wijze.

Conclusie

Één andere persoon heeft deze handleiding voltooid.

en nl

100%

Begin met vertalen ›

Dominik Schnabelrauch

Lid sinds: 23-11-16

98.749 Reputatie

Team

iFixit Lid van iFixit

Community

138 Leden

0 Opmerkingen

Voeg opmerking toe

Weergavestatistieken:

Afgelopen 24 uren: 0

Afgelopen 7 dagen: 2

Afgelopen 30 dagen: 7

Altijd: 2,419