Ga door naar hoofdinhoud

Repareer je spullen

Recht op reparatie

Winkel

Inleiding

Gebruik deze handleiding om de achterste behuizing van je Huawei P10 te vervangen.

  1. Schakel je telefoon uit. Verwijder de twee Pentalobe P2-schroeven aan de onderkant van het toestel. Verwijder de SIM-kaarthouder.
    • Schakel je telefoon uit.

    • Verwijder de twee Pentalobe P2-schroeven aan de onderkant van het toestel.

    • Verwijder de SIM-kaarthouder.

  2. Steek een plastic openingstool tussen het scherm en de behuizing, beginnend bij de onderkant van je telefoon. Wrik het scherm, op voorzichtige wijze en inclusief alle onderdelen, uit de behuizing omhoog. Het kan wat moeite kosten om de wriktool in het toestel te krijgen. Zorg dat je de tool niet te ver in het toestel duwt, aangezien je daarmee riskeert de behuizing te beschadigen.
    • Steek een plastic openingstool tussen het scherm en de behuizing, beginnend bij de onderkant van je telefoon.

    • Wrik het scherm, op voorzichtige wijze en inclusief alle onderdelen, uit de behuizing omhoog.

    • Het kan wat moeite kosten om de wriktool in het toestel te krijgen. Zorg dat je de tool niet te ver in het toestel duwt, aangezien je daarmee riskeert de behuizing te beschadigen.

    • Nadat je het onderste deel uit de behuizing hebt weten te duwen, gebruik je je openingstool om de klemmen aan beide kanten van het toestel te openen.

  3. Open de telefoon nog niet volledig. De kabel voor de standby-modus en de volumeknoppen zijn nog steeds aan de achterste behuizing verbonden. Vouw het scherm naar achteren open.
    • Open de telefoon nog niet volledig. De kabel voor de standby-modus en de volumeknoppen zijn nog steeds aan de achterste behuizing verbonden.

    • Vouw het scherm naar achteren open.

    • Gebruik een spudger om de flexkabels van de stroomvoorziening en de volumeknoppen los te koppelen.

Conclusie

100%

Begin met vertalen ›

Dominik Schnabelrauch

Lid sinds: 23-11-16

83.831 Reputatie

Team

iFixit Lid van iFixit

Community

133 Leden

Voeg opmerking toe

Weergavestatistieken:

Afgelopen 24 uren: 0

Afgelopen 7 dagen: 14

Afgelopen 30 dagen: 72

Altijd: 5,879