Ga door naar hoofdinhoud

Repareer je spullen

Recht op reparatie

Onderdelen & Gereedschap

Inleiding

Gebruik deze handleiding om de twee schroeven die het iPhone XR-schermpaneel beveiligen te verwijderen of te vervangen. Dit zijn de enige schroeven aan de buitenkant van de iPhone te vinden zijn. Ze zijn ontworpen met een vijfpuntendesign, exclusief te vinden in Apple-producten, die een speciale P2-pentalobe schroevendraaier benodigen.

Onderdelen

Geen onderdelen opgegeven.

  1. Voordat je begint: zorg dat je iPhone-batterij onder de 25% geladen is. Een opgeladen lithium-ionbatterij kan vlam vatten en/of exploderen als het per ongeluk wordt doorboord. Zet je iPhone uit voordat je met de demontage begint.
    • Voordat je begint: zorg dat je iPhone-batterij onder de 25% geladen is. Een opgeladen lithium-ionbatterij kan vlam vatten en/of exploderen als het per ongeluk wordt doorboord.

    • Zet je iPhone uit voordat je met de demontage begint.

    • Verwijder de twee 6.7 mm lange pentalobe-schroeven aan de onderkant van de iPhone.

    • Bij het openen van de iPhone zullen de waterdichte sluitingen niet meer hun werk doen. Zorg daarom dat je vervangende sluitingen hebt voordat je verdergaat of zorg ervoor dat je extra voorzichtig bent met vloeistoffen bij het terug in elkaar zetten van deze iPhone zonder vervangende sluitingen.

    • Net onder de kop van iedere pentalobe-schroef kun je een rubberen pakking vinden. Om ervoor te zorgen dat je telefoon maximaal beschermd blijft tegen stof en vloeistoffen: check de staat van de pakkingen of vervang de schroeven bij het in elkaar zetten.

  2. Nintendo Switch-kits

    A quick fix to get back in the game

    Shop Switch Kits

    Nintendo Switch-kits

    A quick fix to get back in the game

    Shop Switch Kits
Conclusie

Om je toestel weer in elkaar te zetten, volg je deze instructies van achter naar voren.

100%

Begin met vertalen ›

Adam O'Camb

Lid sinds: 11-04-15

74.682 Reputatie

Team

iFixit Lid van iFixit

Community

107 Leden

Voeg opmerking toe

Weergavestatistieken:

Afgelopen 24 uren: 4

Afgelopen 7 dagen: 50

Afgelopen 30 dagen: 276

Altijd: 2,589