Ga door naar hoofdinhoud

Inleiding

Vooraf vereiste handleiding met instructies voor het loskoppelen van de batterij van de Samsung Galaxy S8+.

  1. Verwijder de elf 3.7 mm lange Phillips schroeven die de draadloze oplaadspoel + de antennemodule bevestigen. Als er schroeven zijn die moeilijk te verwijderen zijn, zelfs als ze helemaal losgeschroefd zijn, kun je ze eruit trekken met een pincet.
    • Verwijder de elf 3.7 mm lange Phillips schroeven die de draadloze oplaadspoel + de antennemodule bevestigen.

    • Als er schroeven zijn die moeilijk te verwijderen zijn, zelfs als ze helemaal losgeschroefd zijn, kun je ze eruit trekken met een pincet.

  2. De draadloze oplaadspoel + antennemodule zijn ook bevestigd door middel van kleine plasticen klemmen. Gebruik een spudger om het plastic in de gemarkeerde delen rustig omhoog te duwen en de klemmen zo vrij te maken.
    • De draadloze oplaadspoel + antennemodule zijn ook bevestigd door middel van kleine plasticen klemmen.

    • Gebruik een spudger om het plastic in de gemarkeerde delen rustig omhoog te duwen en de klemmen zo vrij te maken.

  3. Verwijder de draadloze oplaadspoel + antennemodule. Om deze terug te plaatsen, steek je eerst de bovenkant van de module in het frame van de telefoon om vervolgens de rest van de module op z'n plek te duwen. Om deze terug te plaatsen, steek je eerst de bovenkant van de module in het frame van de telefoon om vervolgens de rest van de module op z'n plek te duwen.
    • Verwijder de draadloze oplaadspoel + antennemodule.

    • Om deze terug te plaatsen, steek je eerst de bovenkant van de module in het frame van de telefoon om vervolgens de rest van de module op z'n plek te duwen.

  4. Gebruik een spudger om de batterij los te koppelen door de aansluiting in een rechte beweging uit het contact omhoog te duwen. Gebruik een spudger om de batterij los te koppelen door de aansluiting in een rechte beweging uit het contact omhoog te duwen.
    • Gebruik een spudger om de batterij los te koppelen door de aansluiting in een rechte beweging uit het contact omhoog te duwen.

Conclusie

en nl

100%

Begin met vertalen ›

Jeff Suovanen

Lid sinds: 06-08-13

354.926 Reputatie

Team

iFixit Lid van iFixit

Community

138 Leden

Voeg opmerking toe

Weergavestatistieken:

Afgelopen 24 uren: 0

Afgelopen 7 dagen: 0

Afgelopen 30 dagen: 0

Altijd: 87