Ga door naar hoofdinhoud

Repareer je spullen

Recht op reparatie

Winkel

Inleiding

Gebruik deze handleiding om de kartonnen iMac-ondersteuningswig in elkaar te zetten. Deze ontvang je plat en ongevouwen. Als je deze echter in elkaar zet, is het niet de bedoeling dat je deze weer ontvouwt.

  1. Vouw de twee flappen om in een hoek van 90 graden. Zorg dat de lege kant van het karton naar je toe gericht is. Vouw de twee flappen om in een hoek van 90 graden. Zorg dat de lege kant van het karton naar je toe gericht is. Vouw de twee flappen om in een hoek van 90 graden. Zorg dat de lege kant van het karton naar je toe gericht is.
    • Vouw de twee flappen om in een hoek van 90 graden. Zorg dat de lege kant van het karton naar je toe gericht is.

  2. Vouw de twee buitenste flappen in een hoek van 90 graden naar binnen. Vouw de twee buitenste flappen in een hoek van 90 graden naar binnen.
    • Vouw de twee buitenste flappen in een hoek van 90 graden naar binnen.

  3. SLA DE UPGRADE OVER

    Bespaar door het te repareren met een alles-in-één kit.

    Koop iPhone-reparatiekits

    SLA DE UPGRADE OVER

    Koop iPhone-reparatiekits
  4. Vouw de twee helften naar elkaar toe en gebruik daarbij de lijn in het midden als vouwpunt. Zorg dat de twee helften elkaar overlappen en zorg dat het deel met de twee kleine flappen aan de bovenkant zit. Zorg dat de twee helften elkaar overlappen en zorg dat het deel met de twee kleine flappen aan de bovenkant zit.
    • Vouw de twee helften naar elkaar toe en gebruik daarbij de lijn in het midden als vouwpunt.

    • Zorg dat de twee helften elkaar overlappen en zorg dat het deel met de twee kleine flappen aan de bovenkant zit.

  5. Steek de twee kleine flappen in de openingen die je in de vouw van de andere helft kunt vinden. Zorg dat de ingesneden hoeken aan beide kanten van de kleine flappen volledig in de openingen vallen, zodat deze zich vastklemmen en niet meer loskomen. Zorg dat de ingesneden hoeken aan beide kanten van de kleine flappen volledig in de openingen vallen, zodat deze zich vastklemmen en niet meer loskomen.
    • Steek de twee kleine flappen in de openingen die je in de vouw van de andere helft kunt vinden.

    • Zorg dat de ingesneden hoeken aan beide kanten van de kleine flappen volledig in de openingen vallen, zodat deze zich vastklemmen en niet meer loskomen.

  6. Je iMac-ondersteuningswig is helemaal klaar om gebruikt te worden! Steek de ondersteuningswig onder het scherm van je iMac om deze op z'n plek te houden terwijl je de iMac repareert.
    • Je iMac-ondersteuningswig is helemaal klaar om gebruikt te worden!

    • Steek de ondersteuningswig onder het scherm van je iMac om deze op z'n plek te houden terwijl je de iMac repareert.

Eindstreep

Één andere persoon heeft deze handleiding voltooid.

100%

Begin met vertalen ›

Craig Lloyd

Lid sinds: 10-02-16

11.977 Reputatie

Team

iFixit Lid van iFixit

Community

128 Leden

Voeg opmerking toe

Weergavestatistieken:

Afgelopen 24 uren: 2

Afgelopen 7 dagen: 59

Afgelopen 30 dagen: 201

Altijd: 310