Ga door naar hoofdinhoud

Inleiding

Gebruik deze handleiding om de moederbordmodule van de voorste en achterst behuizing te demonteren.

  1. Gebruik een Philips #00 schroevendraaier om de vier 6.0 mm lange schroeven, aan de achterkant van de controller, los te draaien.
    • Gebruik een Philips #00 schroevendraaier om de vier 6.0 mm lange schroeven, aan de achterkant van de controller, los te draaien.

    • Gebruik niet te veel kracht (of een machine) bij het losdraaien van de schroeven. Dit kan namelijk resulteren in permanente schade aan het schroefdraad en het verwijderen van de schroef onmogelijk maken.

  2. Beginnend met het linkerhandvat: Knijp in het linkerhandvat van de controller om een opening te creëren. Stop een plastic openingstool in de opening en schuif deze richting de joystick.
    • Beginnend met het linkerhandvat:

    • Knijp in het linkerhandvat van de controller om een opening te creëren.

    • Stop een plastic openingstool in de opening en schuif deze richting de joystick.

    • Duw het uiteinde van je openingstool omlaag om de behuizing te openen.

    • Herhaal deze stappen voor het rechterhandvat.

  3. Duw een plastic openingstool in de opening tussen de twee delen van de behuizing en duw het uiteinde van je tool omlaag om de behuizing bij de volgende knoppen te openen: De Share-knop. De Options-knop.
    • Duw een plastic openingstool in de opening tussen de twee delen van de behuizing en duw het uiteinde van je tool omlaag om de behuizing bij de volgende knoppen te openen:

    • De Share-knop.

    • De Options-knop.

    • Scheid de twee delen van de plastic behuizing van de controller, maar onthoud wel dat deze nog steeds met elkaar verbonden zijn door middel van lintkabels die aan de printplaten vastzitten.

    • De kans is groot dat er drie kleine onderdeeltjes uit het framewerk vallen (zie derde foto). Zorg dat je een schone werktafel hebt, zodat je deze onderdelen niet verliest.

    • 2 Triggerveren

    • 1 Grijze resetknopverlenger

  4. Verwijder de enkele 6.0 mm lange Phillips-schroef onder de batterijhouder met behulp van een Phillips #00-schroevendraaier.
    • Verwijder de enkele 6.0 mm lange Phillips-schroef onder de batterijhouder met behulp van een Phillips #00-schroevendraaier.

    • Verwijder de schroef niet met geforceerde kracht, aangezien je daarmee riskeert het schroefdraad permanent te beschadigen en daarmee het verwijderen onmogelijk te maken.

  5. Gebruik een tang met botte uiteinden om de lintkabel van het touchpad van het moederbord los te koppelen. De lintkabel is met het moederbord verbonden door middel van een open en dicht te klappen contact. Om de lintkabel weer aan te sluiten verwijder je de plastic houder en klap je de sluitklem open, bevestig je de aansluiting en sluit je de klem. Gebruik een tang met botte uiteinden om de lintkabel van het touchpad van het moederbord los te koppelen. De lintkabel is met het moederbord verbonden door middel van een open en dicht te klappen contact. Om de lintkabel weer aan te sluiten verwijder je de plastic houder en klap je de sluitklem open, bevestig je de aansluiting en sluit je de klem.
    • Gebruik een tang met botte uiteinden om de lintkabel van het touchpad van het moederbord los te koppelen. De lintkabel is met het moederbord verbonden door middel van een open en dicht te klappen contact. Om de lintkabel weer aan te sluiten verwijder je de plastic houder en klap je de sluitklem open, bevestig je de aansluiting en sluit je de klem.

  6. Maak de moederbordmodule op voorzichtige wijze los van de voorste behuizing. De trilmotoren zijn losjes aan de moederbordmodule bevestigd. Zorg dat je beide uiteinden ondersteunt om het losmaken te vergemakkelijken.
    • Maak de moederbordmodule op voorzichtige wijze los van de voorste behuizing.

    • De trilmotoren zijn losjes aan de moederbordmodule bevestigd. Zorg dat je beide uiteinden ondersteunt om het losmaken te vergemakkelijken.

    • Probeer er bij het verwijderen van de moederbordmodule voor te zorgen dat je de voorste behuizing niet ondersteboven houdt, aangezien de knoppen en hun behuizingen er dan uit kunnen vallen.

  7. Het succesvol demonteren van de controller zal in de volgende drie delen moeten resulteren: Moederbordmodule Voorste behuizing
    • Het succesvol demonteren van de controller zal in de volgende drie delen moeten resulteren:

    • Moederbordmodule

    • Voorste behuizing

    • Achterste behuizing

Conclusie

en nl

100%

Begin met vertalen ›

Maaz Hussaini

Lid sinds: 21-01-14

5.213 Reputatie

Team

Cal Poly, Team 6-21, Maness Winter 2014 Lid van Cal Poly, Team 6-21, Maness Winter 2014

CPSU-MANESS-W14S6G21

4 Leden

18 Opmerkingen

So my controller decided to stop charging (still stayed on until the battery completely dained) a couple weeks ago so I bought a new charging port and ribbon and replaced it put it all back together just for it to work the same not charging but on so I figured maybe it was the battery all along but this time I took my other new controller apart so I could test the battery by connecting it to the new controller to see if it will take charge which they would take charge on the new controller but when I took the new ones and put it in the old on it still wouldn't take charge I have no Idea what else to do everything else works it just won't charge even the light is still on but if I keep it connected to a USB cable it will stay on since the battery was dead but the battery status remains the same.

Archie Roberta - Antwoord

Same here except mine won't even work while plugged in. It just turns on and dies

Jonah Roeger -

there is a new and different version out (looks the same) different internals - anyone got one to show us? (Model = CUH-ZCT1E?)

Russ - Antwoord

How do you put back the touchpad? That $@$* Is a &&^&^$^ paradox.

Modern Retro Gaming - Antwoord

The top of the touchpad that has the groove has to be inserted at the part where the bottom of the touchpad is normally. Then you you move it up and you can wiggle it through the arc. After that it fits snugly like it supposed to.

Rick -

Voeg opmerking toe

Weergavestatistieken:

Afgelopen 24 uren: 222

Afgelopen 7 dagen: 1,412

Afgelopen 30 dagen: 6,661

Altijd: 531,551