Ga door naar hoofdinhoud

Onderdelen

Geen onderdelen opgegeven.

  1. Gebruik een Philips #00 schroevendraaier om de vier 6.0 mm lange schroeven, aan de achterkant van de controller, los te draaien.
    • Gebruik een Philips #00 schroevendraaier om de vier 6.0 mm lange schroeven, aan de achterkant van de controller, los te draaien.

    • Gebruik niet te veel kracht (of een machine) bij het losdraaien van de schroeven. Dit kan namelijk resulteren in permanente schade aan het schroefdraad en het verwijderen van de schroef onmogelijk maken.

  2. Beginnend met het linkerhandvat: Knijp in het linkerhandvat van de controller om een opening te creëren. Stop een plastic openingstool in de opening en schuif deze richting de joystick.
    • Beginnend met het linkerhandvat:

    • Knijp in het linkerhandvat van de controller om een opening te creëren.

    • Stop een plastic openingstool in de opening en schuif deze richting de joystick.

    • Duw het uiteinde van je openingstool omlaag om de behuizing te openen.

    • Herhaal deze stappen voor het rechterhandvat.

  3. Duw een plastic openingstool in de opening tussen de twee delen van de behuizing en duw het uiteinde van je tool omlaag om de behuizing bij de volgende knoppen te openen: De Share-knop. De Options-knop.
    • Duw een plastic openingstool in de opening tussen de twee delen van de behuizing en duw het uiteinde van je tool omlaag om de behuizing bij de volgende knoppen te openen:

    • De Share-knop.

    • De Options-knop.

    • Scheid de twee delen van de plastic behuizing van de controller, maar onthoud wel dat deze nog steeds met elkaar verbonden zijn door middel van lintkabels die aan de printplaten vastzitten.

    • De kans is groot dat er drie kleine onderdeeltjes uit het framewerk vallen (zie derde foto). Zorg dat je een schone werktafel hebt, zodat je deze onderdelen niet verliest.

    • 2 Triggerveren

    • 1 Grijze resetknopverlenger

Conclusie

en nl

100%

Begin met vertalen ›

Mark

Lid sinds: 21-01-14

6.558 Reputatie

Team

Cal Poly, Team 6-21, Maness Winter 2014 Lid van Cal Poly, Team 6-21, Maness Winter 2014

CPSU-MANESS-W14S6G21

4 Leden

0 Opmerkingen

Voeg opmerking toe

Weergavestatistieken:

Afgelopen 24 uren: 0

Afgelopen 7 dagen: 0

Afgelopen 30 dagen: 6

Altijd: 2,046