Ga door naar hoofdinhoud

Inleiding

Een niet langer goed werkende batterij is een veelvoorkomend probleem in de HP Stream 13-c010nr. Gebruik deze handleiding om de batterij zelf te vervangen.

  1. Verwijder de vijf rubberen voetjes uit de onderkant van de laptop met een plastic openingstool.
    • Verwijder de vijf rubberen voetjes uit de onderkant van de laptop met een plastic openingstool.

  2. Verwijder de dertien 5 mm lange Phillips #0 schroeven uit de onderste behuizing. Verwijder de dertien 5 mm lange Phillips #0 schroeven uit de onderste behuizing.
    • Verwijder de dertien 5 mm lange Phillips #0 schroeven uit de onderste behuizing.

  3. Draai de laptop om en klap het scherm open. Steek een plastic openingstool tussen het toetsenbord en de onderste behuizing en duw vervolgens omhoog om deze twee delen van elkaar te scheiden.
    • Draai de laptop om en klap het scherm open.

    • Steek een plastic openingstool tussen het toetsenbord en de onderste behuizing en duw vervolgens omhoog om deze twee delen van elkaar te scheiden.

    • Til het toetsenbord op.

    • Er zijn nog steeds lintkabels die de twee onderdelen met en aan elkaar verbinden.

  4. Gebruik een spudger om de bevestigingsklemmen op de ZIF-contacten omhoog te klappen. Deze houden de lintkabelaansluitingen van het toetsenbord op hun plek.
    • Gebruik een spudger om de bevestigingsklemmen op de ZIF-contacten omhoog te klappen. Deze houden de lintkabelaansluitingen van het toetsenbord op hun plek.

    • Trek de lintkabels uit hun contacten.

  5. Verwijder de acht 5 mm lange Phillips #0 schroeven uit de batterij. Koppel de batterij los van het moederbord.
    • Verwijder de acht 5 mm lange Phillips #0 schroeven uit de batterij.

    • Koppel de batterij los van het moederbord.

    • Trek de batterij omhoog en verwijder deze uit de laptop.

Conclusie

Één andere persoon heeft deze handleiding voltooid.

en nl

100%

Begin met vertalen ›

Keegan Lapham

Lid sinds: 22-02-18

731 Reputatie

Team

USF Tampa, Team S1-G3, Cagle Spring 2018 Lid van USF Tampa, Team S1-G3, Cagle Spring 2018

USFT-CAGLE-S18S1G3

4 Leden

0 Opmerkingen

Voeg opmerking toe

Weergavestatistieken:

Afgelopen 24 uren: 1

Afgelopen 7 dagen: 2

Afgelopen 30 dagen: 17

Altijd: 883