Ga door naar hoofdinhoud

Repareer je spullen

Recht op reparatie

Onderdelen & Gereedschap

Inleiding

Deze handleiding helpt je bij het vervangen van een kapotte toetsenbordcover van je HP Pavilion 15-bk020wm, welke nog wel eens beschadigd willen raken door ruw gebruik. Dit is ook een vooraf vereiste handleiding voor het verder uit elkaar halen van de laptop.

  1. Schakel je laptop, voordat je begint met de reparatie, uit en haal deze van de oplader af. Verwijder de 4 computervoetjes. (Ons toestel had geen van deze voetjes; maar ze kunnen worden verwijderd met behulp van een plastic spudger.)
    • Schakel je laptop, voordat je begint met de reparatie, uit en haal deze van de oplader af.

    • Verwijder de 4 computervoetjes. (Ons toestel had geen van deze voetjes; maar ze kunnen worden verwijderd met behulp van een plastic spudger.)

    • Verwijder de twee beschermstrips over de schroeven.

    • Verwijder de twee beschermpluggen over de schroeven.

    • Schroef alle 12 schroeven (grootte: Phillips M2.5x7.0) los uit de onderkant van de laptop.

  2. Nintendo Switch-kits

    Een snelle oplossing die je weer mee laat doen

    Koop Switchkits

    Nintendo Switch-kits

    Koop Switchkits
  3. Draai de computer weer om, zodat deze staat zoals deze gebruikt hoort te worden. Open de laptop. Gebruik een plasticen wriktool om de toetsenbordcover in de buurt van het scharnier aan beide kanten omhoog te duwen. Werk vervolgens richting het touchpad toe.
    • Draai de computer weer om, zodat deze staat zoals deze gebruikt hoort te worden.

    • Open de laptop.

    • Gebruik een plasticen wriktool om de toetsenbordcover in de buurt van het scharnier aan beide kanten omhoog te duwen. Werk vervolgens richting het touchpad toe.

  4. Til de toetsenbordcover lichtjes omhoog.
    • Til de toetsenbordcover lichtjes omhoog.

    • Verwijder het toetsenbord nog niet volledig, aangezien deze vastzit aan de laptop met een aantal kabels.

Conclusie

Één andere persoon heeft deze handleiding voltooid.

100%

Begin met vertalen ›

Één commentaar

two questions

Where can i get these tools?

Will these instructions work for HP Notebook - 15-db0019au ?

craftcove - Antwoord

Voeg opmerking toe

Weergavestatistieken:

Afgelopen 24 uren: 2

Afgelopen 7 dagen: 28

Afgelopen 30 dagen: 170

Altijd: 7,750