Ga door naar hoofdinhoud

Repareer je spullen

Recht op reparatie

Winkel

Inleiding

Het vervangen van de batterij van je Fairphone 2 is erg gemakkelijk en vereist geen gereedschap.

Gereedschap

Geen gereedschap opgegeven.

Onderdelen

  1. Kies een hoek van de behuizing en duw de nagel van je duim tussen de twee delen. Trek het achterste deel van de behuizing omhoog om de kleine snap fit-verbindingen van elkaar te scheiden. Verwijder het achterste deel van de behuizing.
    • Kies een hoek van de behuizing en duw de nagel van je duim tussen de twee delen.

    • Trek het achterste deel van de behuizing omhoog om de kleine snap fit-verbindingen van elkaar te scheiden.

    • Verwijder het achterste deel van de behuizing.

  2. Duw de nagel van je duim nu tussen het voorste deel van de behuizing en de body van de telefoon. Scheid de snap fit-verbindingen van het voorste deel door deze naar de zijkant te trekken en tegelijkertijd tegen het scherm aan te duwen. Scheid de snap fit-verbindingen van het voorste deel door deze naar de zijkant te trekken en tegelijkertijd tegen het scherm aan te duwen.
    • Duw de nagel van je duim nu tussen het voorste deel van de behuizing en de body van de telefoon.

    • Scheid de snap fit-verbindingen van het voorste deel door deze naar de zijkant te trekken en tegelijkertijd tegen het scherm aan te duwen.

  3. SLA DE UPGRADE OVER

    Bespaar door het te repareren met een alles-in-één kit.

    Shop iPhone Fix Kits

    SLA DE UPGRADE OVER

    Shop iPhone Fix Kits
  4. Verwijder het voorste deel van de behuizing.
    • Verwijder het voorste deel van de behuizing.

  5. Duw de batterij richting de bovenkant van de telefoon. Trek de batterij weg uit de telefoon. Trek de batterij weg uit de telefoon.
    • Duw de batterij richting de bovenkant van de telefoon.

    • Trek de batterij weg uit de telefoon.

Conclusie

100%

Begin met vertalen ›

Tobias Isakeit

Lid sinds: 31-03-14

73.400 Reputatie

Team

iFixit Lid van iFixit

Community

128 Leden

Één commentaar

It's not necessary to remove the rim unless you are to do more than just replace the battery.

It would be good to start by saying, “Switch off the phone,” as most owners won't be accustomed to disassembling electronic devices.

Jim Kinnibrugh - Antwoord

Voeg opmerking toe

Weergavestatistieken:

Afgelopen 24 uren: 87

Afgelopen 7 dagen: 524

Afgelopen 30 dagen: 2,473

Altijd: 124,252