Ga door naar hoofdinhoud

Inleiding

Tijdens het verstuiven van parfum kan men te hard drukken waardoor de sproeier of verstuiver vastloopt. Dit reparatieproject omvat een stapsgewijze procedurehandleiding voor het repareren van een vastgelopen sproeikop op een parfumflesje. Daarom vereist deze reparatie dat je extra veiligheidsmaatregelen neemt bij het verwijderen van het mondstuk, omdat de fles is gemaakt van glas en dus gemakkelijk kan breken als het niet voorzichtig wordt gehanteerd.

Gereedschap

Onderdelen

Geen onderdelen opgegeven.

  1. Een vastgelopen sproeikop van een parfumfles repareren, Een vastgelopen sproeikop van een parfumfles repareren: stap 1, afbeelding 1 van 1
    • Pak de beschadigde parfumfles en een tang.

  2. Een vastgelopen sproeikop van een parfumfles repareren: stap 2, afbeelding 1 van 2 Een vastgelopen sproeikop van een parfumfles repareren: stap 2, afbeelding 2 van 2
    • Gebruik de tang om de sproeikop van de fles te verwijderen door de kop tegen de klok in los te draaien.

    • Als de fles van glas is, draai dan het mondstuk voorzichtig en zo langzaam mogelijk los van de fles om beschadiging van de fles te voorkomen.

    • Het mondstuk tegen de klok in draaien, betekent dat de onderkant van de kop van links naar rechts draait, terwijl de bovenkant van de kop van rechts naar links draait.

    • Trek het buisje, met je hand, op voorzichtige wijze naar buiten zodat de metalen bal zichtbaar wordt.

    • Neem een naainaald en steek deze in de opening om de metalen bal bij te stellen die vast zit in de veer.

    • De reden waarom het mondstuk van de parfumbodem vastzit, is omdat de metalen bal in de veer vastzit. Dit verhindert dat de pomp zich terugtrekt. De metalen bal hoort zich direct aan de onderkant van de veer te bevinden, waardoor de pomp kan intrekken en het product uit de fles kan spuiten bij het indrukken van het mondstuk.

    • Gebruik je handen om het buisje terug in de opening te steken.

    • Steek de naald in de opening op de spuitkop om ervoor te zorgen dat er geen verstopping in de opening zit.

  7. Een vastgelopen sproeikop van een parfumfles repareren: stap 7, afbeelding 1 van 1
    • Gebruik de tang om het vastgelopen mondstuk voorzichtig met de klok mee te draaien totdat de pomp omhoog komt.

    • Draai het mondstuk met je handen met de klok mee weer vast op het mondstuk.

    • Het mondstuk met de klok meedraaien betekent dat je deze rechtsom draait.

    • Test het mondstuk om te zien of de reparatie effectief en succesvol is geweest.

Conclusie

Volg deze instructies in omgekeerde volgorde om de parfumfles weer in elkaar te zetten.

en nl

63%

Begin met vertalen ›

Tiera Forde

Lid sinds: 20-01-19

296 Reputatie

1 Handleiding geschreven

Één opmerking

complimenti, bell'articolo!

fabriziostar - Antwoord

Voeg opmerking toe

Weergavestatistieken:

Afgelopen 24 uren: 263

Afgelopen 7 dagen: 2,074

Afgelopen 30 dagen: 8,808

Altijd: 100,979