Ga door naar hoofdinhoud

Repareer je spullen

Recht op reparatie

Onderdelen & Gereedschap

Inleiding

Deze handleiding toont je hoe je het bovenste achterpaneel veilig verwijdert en vervangt.

Onderdelen

Geen onderdelen opgegeven.

  1. Gebruik een pincet om de bovenste vier rubberen stoppers aan de onderkant van de laptop te verwijderen. Gebruik een pincet om de bovenste vier rubberen stoppers aan de onderkant van de laptop te verwijderen.
    • Gebruik een pincet om de bovenste vier rubberen stoppers aan de onderkant van de laptop te verwijderen.

  2. Nintendo Switch-kits

    Een snelle oplossing die je weer mee laat doen

    Koop Switchkits

    Nintendo Switch-kits

    Koop Switchkits
  3. Gebruik een Phillips 1 schroevendraaier om de bovenste vier 8.5 mm lange schroeven te verwijderen. Gebruik een Phillips 1 schroevendraaier om de bovenste vier 8.5 mm lange schroeven te verwijderen.
    • Gebruik een Phillips 1 schroevendraaier om de bovenste vier 8.5 mm lange schroeven te verwijderen.

  4. Gebruik een nylon spudger om het bovenste achterpaneel voorzichtig van de laptop los te wrikken. Wees, bij het verwijderen van het bovenste achterpaneel, voorzichtig en let erop dat je de vierpinsaansluiting eronder niet beschadigt. Koppel de vierpinsaansluitingen los en verwijder het bovenste achterpaneel van de computer.
    • Gebruik een nylon spudger om het bovenste achterpaneel voorzichtig van de laptop los te wrikken.

    • Wees, bij het verwijderen van het bovenste achterpaneel, voorzichtig en let erop dat je de vierpinsaansluiting eronder niet beschadigt.

    • Koppel de vierpinsaansluitingen los en verwijder het bovenste achterpaneel van de computer.

Conclusie

Één andere persoon heeft deze handleiding voltooid.

100%

Begin met vertalen ›

Aurora Rios

Lid sinds: 22-01-18

814 Reputatie

Team

Cal Poly, Team S16-G1, Banghart Winter 2018 Lid van Cal Poly, Team S16-G1, Banghart Winter 2018

CPSU-BANGHART-W18S16G1

4 Leden

Voeg opmerking toe

Weergavestatistieken:

Afgelopen 24 uren: 0

Afgelopen 7 dagen: 1

Afgelopen 30 dagen: 1

Altijd: 95