Ga door naar hoofdinhoud

Repareer je spullen

Recht op reparatie

Onderdelen & Gereedschap

Inleiding

Gebruik deze handleiding om de kleefstrip van je Apple Watch Series 3 te vervangen en deze weer sluitend te maken.

Deze handleiding toont de procedure voor de standaard, GPS-versie van de horloge, maar de procedure voor de cellulaire/LTE-versie is nagenoeg hetzelfde. Belangrijke verschillen tussen de procedures worden expliciet in de tekst genoemd.

    • Dien een klein beetje isopropyl alcohol (>99%) toe op een wattenstaafje of gebruik een cleaning pad om op voorzichtige wijze de lijmresten bovenop de force touch pakking te verwijderen.

    • Om de lijmresten te verwijderen aan de kant waar de schermkabels lopen, vouw je het scherm naar beneden en trek je voldoende weg van het frame om zo genoeg ruimte te maken om het schoon te maken.

  1. Draai de Apple Watch ondersteboven zodat het scherm plat op de grond ligt terwijl je de behuizing omhoog tilt. Verwijder de resten aan de achterkant van het scherm.
    • Draai de Apple Watch ondersteboven zodat het scherm plat op de grond ligt terwijl je de behuizing omhoog tilt.

    • Verwijder de resten aan de achterkant van het scherm.

  2. Nintendo Switch-kits

    Een snelle oplossing die je weer mee laat doen

    Koop Switchkits

    Nintendo Switch-kits

    Koop Switchkits
  3. Gebruik een pincet om de vervangende pakking heel voorzichtig aan het blauwe beschermlipje van het papier op te tillen.
    • Gebruik een pincet om de vervangende pakking heel voorzichtig aan het blauwe beschermlipje van het papier op te tillen.

  4. Houd de vervangende pakking schuin om deze zo over het scherm heen te kunnen tillen. Duw het scherm een klein beetje naar voren om zo de nieuwe pakking op de juiste positie te kunnen brengen, op een lijn met het frame.
    • Houd de vervangende pakking schuin om deze zo over het scherm heen te kunnen tillen.

    • Duw het scherm een klein beetje naar voren om zo de nieuwe pakking op de juiste positie te kunnen brengen, op een lijn met het frame.

    • Positioneer de vervangende pakking bovenop de force touch afdichting en gebruik het puntige eind van een spudger om deze op de juiste plaats te drukken.

  5. Sluit de batterij weer aan zoals is uitgelegd in de handleiding waar je zojuist vandaan komt.
    • Sluit de batterij weer aan zoals is uitgelegd in de handleiding waar je zojuist vandaan komt.

    • Verwijder de beschermlaag van de nieuwe pakking.

  6. Positioneer het scherm en duw deze stevig op de nieuwe pakking.
    • Positioneer het scherm en duw deze stevig op de nieuwe pakking.

    • Om de hechting van de nieuwe pakking te optimaliseren, kun je een iOpener gebruiken om het scherm op te warmen. Zet er daarna een aantal uren lang wat druk op (door bijvoorbeeld een of twee boeken voor een nacht op de horloge te leggen).

Eindstreep

100%

Begin met vertalen ›

Tobias Isakeit

Lid sinds: 31-03-14

69.455 Reputatie

Team

iFixit Lid van iFixit

Community

123 Leden

My adhesive gasket I ordered from you doesn’t not look like the one you use. I don’t see how it could work either.

Ryan Hoover - Antwoord

My adhesive was larger than the rim so it had about 5-6 mm bump of extra plastic when I got it in the edge all around. Need it to be sealed so I didn't want to cut anything. Fail.

Kevin Male - Antwoord

Yes mine was also larger than the adhesive seal that is advertised here.

Nicholas Goldsworthy - Antwoord

Voeg opmerking toe

Weergavestatistieken:

Afgelopen 24 uren: 14

Afgelopen 7 dagen: 91

Afgelopen 30 dagen: 446

Altijd: 6,344